Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote hoeveelheid wiet op de vroegmarkt in Brussel.
Collapse
X
-
Straatwaarde van 114 miljoen ? Die hebben zich weer rijk gerekend....Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Nederhigh 'Ja, 10 euro is indd wel veel. Hier in Nl koop ik een ons shop kwaliteit wiet kopen voor 3,5 euro per gram.
Maja, er zijn ook genoeg mensen die de onsjes dan weer door verkopen.. Of flippen.. ' dat is dus precies de reden waarom ik 5 a 6 euro per gram moet neertellen voor een ons shopkwaliteit wiet.
-
Ik probeer me er iets van voor te stellen, maar dat lukt niet
Dan heeft de politie een goede Tip gehad en zo precies 11.5 ton "cannabis" Ja euh hoeveel balen zijn dat? En zijn het toppen of ook nog wat anders..
Wat doe je met 11.5 ton cannabis op 1 plek!?Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Zowat elke groentenwinkel uit het Brusselse gaat daar zijn inkopen doen, veel groentenwinkels behoren tot dezelfde Marrokaanse families die ook een rantsoen dealers in huis hebben, beginnende handelaren waar halen die hun startkapitaal denk je?.Islamieten mogen geen interest betalen maar voor wat hoort wat. Do the math.
-
Ghehe, de vroegmarkt. Vaak geweest vroeger, ik hou wel van het sfeertje daar. Kennissen van me hadden een groenten en fruit winkel, en gingen daar dagelijks hun inkopen doen.
Genoeg plekjes om dingen weg te stoppen, kans is groot dat men door de Corona plots begon te merken dat, ondanks dat alles er stilvalt nu, een specifieke box toch vaak bezocht werd.
Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
Comment