Voor wie het gemist heeft: --> klik hier
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Holland Doc: Nederwiet
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Holland Doc: Nederwiet
is idd een aanrader... geeft goeie kijk op voor en achterdeur problematiek in de shops, de oplopende gevaren van de bussiness en zet ook aan tot zelf telen:p
maarja da doen we toch al allemaal dusja
kan er mss iemand mij vertellen waarom er zo'n groot verschil is tussen da jong gastje waarvan ze de oude enzo opladen die 1000-en euros boete krijgt en dieje oudere persoon uit friesland me zijn heel serre vol die maar 80 uur gemeenschapsdienst krijgt?
grtz
Comment
-
kan er mss iemand mij vertellen waarom er zo'n groot verschil is tussen da jong gastje waarvan ze de oude enzo opladen die 1000-en euros boete krijgt en dieje oudere persoon uit friesland me zijn heel serre vol die maar 80 uur gemeenschapsdienst krijgt?
grtz
Als de jongeman zijn boete niet betaalt dan moet hij 20 dagen in vervangende hechtenis. Als de oudere persoon zijn dienstverlening niet verricht dan moet hij 40 dagen zitten. Dus de straf van "die oude" is het dubbele.
Comment
-
Gisteren ook bekeken en vind het wel een leuke docu,
ze brachten nogal veel aan het licht.
Alleen zette het ergens ook een beetje aan om te kweken voor te verkopen aan de shops, want het is zoals je dan ziet easy money als je niet gepakt word.
Nu die moeten ook bevooraad worden... maarja da is net de hele kwestie van die docu--------------------------------------------
Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
ik voel me een geurillaboer
Comment
-
ja ok maar bij die oudere man laten ze de wagen enzo staan eh...
+ die oude man krijgt volgens mij geen geldboete?? (anders is de docu niet echt volledig natuurlijk)
dan weet ik snel welke straf ik kies hoor... langs de A2 beetje vuilnis gaan prikken... heb ik er graag voor over!!
die jonge kerel zit minstens voor 10 jaar in de zeik... wagen afbetalen die je nimeer hebt, boete afbetalen,....
zo duw je hem nog meer in de illegaliteit denk ik zo?
want wat gaat hij doen om alles te betalen? nieuwe plantage of misschien zelfs hard verkopen...
mja belgie is een apenland maar in nl toch ook een hoop primaten in den haag hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door barts View PostDe oude man steelt geen stroom, kweekt niet onder lampen dus kan men ook niet nagaan hoevaak er gekweekt is enz. enz. Dit zal er ook mee te maken hebben.
btw die jonge kerel zen kop als ie de deur opendoet is goud waard ... of groen :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Postdat is idd een punt dak nog ni mee gerekend had... maar denk toch dat de oude man meer planten had dan de jonge gast hoor :p
btw die jonge kerel zen kop als ie de deur opendoet is goud waard ... of groen :p
Comment
-
mja je kan ookbetalen voor je stroom en het brandveilig maken eh.. maar daarover wordt idd niet gesproken dus kan wle zo zijn
maar vraagje: schoonbroer wil em ook kijken maar ik krijg op de link een loginpage te zien...
weet er iemand rechtstreekse downloadlink fzo?
grtz
Comment
Comment