HOUTEN - Het aantal mensen, en vooral jongeren, met een cannabisverslaving stijgt. Bijna 11.000 mensen hebben zich het afgelopen jaar daarvoor gemeld bij de verslavingszorg. Bron
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Meer jongeren met cannabisverslaving
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Meer jongeren met cannabisverslaving
dus minder mensen hebben zich gemeld bij verslavingszorg maar meer jongeren hebben een cannabisverslaving...
hoe doen ze dat vaststellen ? of is dit weer zo'n heerlijk "gewenst" proefballonetje ?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Denk eerder dat jongeren nu sneller naar een kliniek stappen en om hulp durven vragen om dat cannabis niet meer zo heel erg fout is
En nu durven meer jongeren toe te geven dat ze blowen.
Paar jaar terug hoefde je niet bij een kliniek aan te komen met ik ben verslaaf aan een jointje want dan lachte ze je uit.
Daar mocht je alleen komen als je aan de hard drugs zit
Dus ik zou zeggen juist positief dat meer jongeren hulp durven te vragen.
Groetjes bellaGod was never on your side..
Comment
-
Pik ff een paar zinnen uit het artikel:
In totaal 76.000 mensen hebben zich in 2010 gemeld bij de verslavingszorg, iets minder dan het jaar daarvoor.
Het grootste deel van de verslaafden heeft problemen met alcohol.
De groep 55-plussers in die categorie is flink gestegen.
Ja, ik lees overduidelijk dat veel jongeren verslaafd zijn aan cannabis.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vale View PostDat zou best eens kunnen, tegenwoordig zijn het EMO's .... die horen hier niet eens op de aarde.
Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
The plant of today, makes the planet of tomorrow.
Comment
-
Deze cijfers zijn volgens mij niet representatief.
Dit komt doordat cannabis gebruik bij minderjarige niet getolereerd wordt, indien een minderjarige gepakt wordt met het bezig van cannabis zal hij vervolgens voor de jeugdrechter moeten verschijnen die vaak de minderjarige een keuze zal laten maken: boete betalen/werkstraf of zich vrijwillig aanmelden aan een verslavingskliniek voor begeleiding. Ik denk dat er hier geen verdere uitleg bij nodig is....
Comment
-
Er zullen heus wel jongeren zichzelf vrijwillig of verplicht "aangeven" voor behandeling.
Maar dit artikel is gestaafd op feiten die er niet zijn, dus compleet nutteloze stelling: Meer jongeren..... ik heb nergens een aantal gelezen die dit bevestigd.
Dit is gewoon weer een onderdeel van het plannetje om cannabis zwart te maken!
Comment
Comment