Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Duitsland stap dichter bij een van de soepelste cannabiswetten van Europa
Collapse
X
-
LastnameFirst nee, in Nederland is een stille revolutie aan de gang jammer genoeg merken dit niet veel op.
Dat gedoogbeleid en het wiet experiment gaat ook nog neer.
In duitsland blijft het streng! Zo is blowen op straat overal verboden, mag je niet alle soorten kweken je bent immers afhangekelijk van een max thc%.
mag je 4planten en 25gram bij je hebben en vervoeren.
Nederland is altijd aangehaald als hoe het niet moet in duitsland en terecht.
Dan nu het stukje nederland
-Tientallen politici nemen ontslag.
-Afdelingen van de belasting dienst schrijven zich uit de kamer van koophandel
-verschillende politie afdelingen schrijven zich uit de kamer van koophandel.
-De media beginnen het stilzwijgen te doorbreken,omtrent covid en alles gereialiteerd tot de dodelijke vaccins aan toe.
-Rechters staan steeds vaker achter het volk,zo ook doende merk je dit terug omtrent cannabis gerealiteerd.
Zie de bijlage
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 2
Comment
-
Toe maar, terecht staan voor moord nog wel.
Geen zin om alle (ook namens mij 'sorry') onzin te weerspreken en heb eigenlijk helemaal geen zin in dit soort discussies op deze plek maar iedereen verzint tegenwoordig maar wat en anderen nemen dat met liefde voor waar aan en geen weldenkend mens heeft nog zin er tegenin te gaan waardoor de complot fans zich weer gesterkt voelen (zie hoe ik mezelf hier diskwalificeer ).
Van de 30.000 getroffen kinderen (tussen 2005 en 2021) waren er op 11 juni 2023 482 overleden.
Maar feiten zijn ook maar meningen nietwaar?
Staatssecretaris Aukje de Vries (Toeslagen) betreurt dat zij maandag in een debat met de Tweede Kamer verwarring heeft gezaaid door een onjuist cijfer te noemen over kinderen van gedupeerde toeslagenouders die zijn overleden. Ze zei dat er 256 toeslagenkinderen waren overleden die 18 jaar of ouder waren, maar het gaat om 62 (jong)volwassenen, meldt ze ter correctie in een Kamerbrief.
Dit is mijn eerste en laatste bericht over dit onderwerp op dit forum, dus voel je vrij om te roepen dat ik gehersenspoeld ben door de meenstriem media
En wat Cannabis betreft, dit moet niet gelegaliseerd worden maar volledig gedecriminaliseerd.
Er is geen wet dat ik maar vijf flessen wijn in huis mag hebben. Of drie doosjes Ibuprofen.
Ik vrees echter dat we hiervoor een zeer linkse regering nodig hebben...en of we daar allemaal zo blij van worden?
-
JimBean die mening ben ik eens met je omtrent cannabis,helaas weet jij net zo goed als ik dat dit nooit gebeuren gaat.
Omtrent de alcohol ook die mening deel ik met je,maar er komen veranderingen aan en ook dat word straks een soort vergelijkbare waanzin als cannabis.
Zoek maar eens op.
Groetjes.
-
Zelf ben ik ervaringsdeskundige op het gebied van uithuisplaatsing, ik kan jullie vertellen dat jeugdzorg op mijn 8ste heeft besloten om een brief naar mijn moeder te sturen met daarin het bericht dat IK overleden was. Dit om te zorgen dat moeder zou stoppen met pogingen om contact te zoeken met kind. Dit was volgens jeugdzorg het beste voor de veiligheid van het kind (mij).
Nu wil ik hiermee zeker niet zeggen dat dit in alle gevallen zo is, maar de kans is aanwezig dat deze tactiek in meer gevallen toegepast is.
Comment