Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kevin get's knicked... the story :p

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kevin get's knicked... the story :p

is idd de straf in belgie extreme zat ik fout mee
    Bij het terug aankomen aan de wagen stonden die net met kaal plekje van slippartij naar boven toe... heb dus ook nog es 75 per band bijgekregen....
    En ik weet niet of het hier om een bekeuring gaat.. er is beschikking aangeduid... dus ik vermoed minnelijke schikking
    Hier in belgie betaal je voor 20 per uur te hard te rijden normaal ook meer dan 50 euro maar vaak krijg je gewoon rekeningetje met minnelijke schikking van 50.... mss zelfde systeem daar?
    Gaat puur om geldklopperij eh.. waarom administratieve rompslomp gaan maken als je gewoon easy cash kan vragen als overheid?

Comment

Nog steeds snap ik geen hout van de bekeuring van € 100 euro voor die wiet. Welke delictcode is ingevuld in het mini p.v.?

Comment

zal straks is checken eh..
        en kheb zen boekje gezien met boetebedragen voor de banden dus denk wel dat legit was

Comment

blijft het klote vinden man

Comment

mja das gelijk bij voetbal me uwe neus tslijk ingetackelt worden... ook ni leuk ma part of the game e
            heb is ff gecheckt maar vin geen dellictcode.. waar zou die moeten staan?
            heb enkel:
            datum
            tijdstip
            verbalisantnummer
            plaats
            voertuigbeschrijving
            en dan staat er 'ik, ambetanaar, zag dat op genoemde datum tijdstip en plaats door betrokkene met het omschreven voertuig de volgende gedraging/overtreding werd verricht:'
            en daar heeft hij dan 'softdrugs voorhanden hebben ' ingevuld

'nader aangeduid in de bijlagen vd wet adminstratiefrechtelijke handhaving verkeersvoorschriften, het ... '
            dus denk dat het hier over een verkeersboete gaat ipv overtreding op de opiumwet...

kzie hier wel nog staan
            categorie 8 Nummer 171 (0 of a) (bij de bandenboete staat categorie 2...)
            Last edited by smokeykev; 4 July 2011, 20:38.

Comment

en uiteindelijk rook je dan je scratch hasj van je rolling tray maar e... :d
              101_1468.jpg

Comment

Bezig...
              X