Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot drugslab voor synthetische cannabis opgerold in Spanje (VIDEO)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groot drugslab voor synthetische cannabis opgerold in Spanje (VIDEO)

    Korting op 420shop
    https://www.crimesite.nl/groot-drugslab-voor-synthetische-cannabis-opgerold-in-spanje-video/

    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Ik heb nog nooit synthetische cannabis gezien.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ik ook niet

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      We missen niks durf ik desondanks te zeggen!

    #3
    Dat is meestal vloeistof die ze over slechte wiet spuiten.

    Iets teveel en je valt gewoon neer!

    Comment


      #4
      De hype van het roken van Spice, een synthetische wiet, is nog steeds niet voorbij. Hier is een gids over deze levensgevaarlijke fopwiet.

      Comment


        #5
        Weet nog dat ik in Londen was een jaar of 15 terug en toen verkochten ze die zooi daar in de winkels. Was toen nog helemaal verbaasd omdat ik eerst dacht dat da wiet was.. tot dat ik vroeg hoe dan omdat dat illegaal is. En toen kwam de aap/spice uit de mouw… niet veel later een lekker zakje broccoli gekocht van een rippende straatneger. Jaa die eerste 2 dagen waren top. Pas bij een Reggae feestje kwam de “best Skunk ever” volgens de verkoper op m’n pad, wat idd een stuk beter was als de broccoli.

        Comment


          #6
          Synthetische cannabinoiden zijn een van de grotere redenen waarom de legalisering van wiet in Duitsland een versnelling heeft meegemaakt.

          De dealermarkt daar werd overspoeld met cbd toppen besproeit met noids. Heb ooit een docu gezien over duitse artsen die het zat waren flauwgevallen jongeren binnen te krijgen op de spoedeisende hulp omdat ze out gingen en zich niet lekker voelde.

          Heb zelf ook weleens noids opgelost in food grade alcohol 99%, dit dan vermengt met PG en de alcohol uit laten drogen. Zeer stoned, korte duur. Na wat langer gebruik slapeloze nachten want je word elke 15 minuten wakker voor een dosis. Normale wiet pakt je op den duur ook niet meer. Matter of fact, heb nog wel ergens een flesje liggen van vorige jaar zal me vape weer eens klaarmaken
          ronde 4 - ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

          Comment

          Bezig...
          X