Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietexperiment naar volgende fase, maar eigenlijk ook niet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietexperiment naar volgende fase, maar eigenlijk ook niet.

    Korting op 420shop
    https://nos.nl/l/2524770

    2 woorden 9 letters.


    #2
    Vanaf vanavond en de komende week ook in groningen verkrijgbaar!!!!!!!!

    Comment


    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Ben je nu echt blij hierom?
      Moet je eens ff researchen wie die 10 zijn,en de capriolen.

      Ik vind dit ronduit lachwekkend allemaal,weet je nog tot nog niet zo lang terug dat ze zijden dat omtrent cannabis niks kon ivm internationale regels?
      Juist ๐Ÿ˜‰ hebben ze weer heel het land voor de gek gehouden zoals gewoonlijk.

      En met het kabinet pvv kun je het vergeten deze 3 uitgezonderd de vvd zijn zwaar anti en zullen alles eraan doen dat dit experiment word gedwarsboomd,mochten ze een 2 termijn krijgen dan klapt die hele wietproef ook en hoop voor wellicht 2 a 3 a 4 legale plantjes? Vergeet het maar.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      We weten zeker dat het schone wiet is.

    • MRDAW420
      MRDAW420 commented
      Editing a comment
      Dit kabinet gaat niet eens 1 termijn afmaken.

    #3
    Rreppellsteeltjam gezien jij het zegt,ga ik ervan uit dat je het als sarcastisch bedoeld.
    Wat is schoon, schoon is je eigen zon gekweekte wiet zonder rommel.

    Ik geloof niet in de waanzin genaamd de wietproef, internationale verdragen en rechten en nu zegt de overheid fck jullie allemaal,we hebben jullie weer keihard genaaid als vanouds en iedereen trapt erin๐Ÿ˜‰

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Nee hoor, tis schoner dan wat er normaal in de shop ligt, heb je de witte overalls niet gezien en de kweekcellen!?

      Of het goed afloopt is een ander verhaal.

      Maar als de apothekers deze wiet ook mogen in/verkopen, dan kan dat positiever eindigen.

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Ik had liever gezien,dat ze stopten mensen te behandelen als een crimineel,en men ook de kans gaf om hun eigen goedje te kunnen kweken en zich zelf te kunnen voorzien zonder alle risico's, de artsen zijn het pleiten gezamenlijk dat medicinale cannabis vergoed gaat worden std in het basis pakket.
      Wellicht voor de echte medicinale gebruikers vind ik dit wel een goedde stap mocht het ze lukken, want niet iedereen kan hun medicinale wiet bekostigen ook daarom zag ik liever dat men 3 a 5 plantjes zonder kopzorgen kon zetten.

      De rest snapt het wel, Nederland dat is lachwekkend die snappen het nooit

    #4
    MRDAW420 we gaan het zien.
    kabinetten,stemmen het is een pot nat je denkt dat je wat goed doet,maar wederzijds heeft geen een het goed voor met het volk en doen ze wat ze willen.

    Stemmen heeft geen zin,en als die linkse rakkers van GroenLinks daar op een dag komen,wat geheid zal gebeuren dan kun je beter vertrekken want in nl is het geen leven meer dan.

    Comment

    Bezig...
    X