Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat Tsjechië dan in een klap de Eu op zijn kop zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaat Tsjechië dan in een klap de Eu op zijn kop zetten?

    Korting op 420shop
    Nederland kan nooit meer het excuus gebruiken met hun internationale verdragen gelul,en een falend wiet experiment dat niet meer van de tijd en orde is.

    Tsjechië staat op het punt,alsnog te legaliseren en dit word een Schokker dat door de hele eu en ver uitbuiten zal word opgemerkt en gevoeld.

    -Als blower mag je 180gram cannabis legaal bezitten.
    -als kweker zelfs 1.5kg cannabis legaal bezitten.

    -30gram legaal op zak hebben op straat.
    als roker mag je dan legaal maandelijks 180gram legaal kopen en bezitten.

    Dit worden elk 3 vergunningen waar je een van kan bezitten gaan als houder!
    Dus dit betekend dat je echt volledig legaal bent!!

    Ja mensen dit zijn cijfers die ik toejuich,en deze acties bewijzen na 10talle jaren harde strijd waaronder ook helaas mensen het niet meer mee maken,die zich keihard hebben ingezet en ook fora leden van hier,de overwinning komt in zicht!

    nu dat meer landen wakker zijn in Europa kunnen ze ook hier in Nederland niet meer lang het ontlopen en op oude onnozele uitspraken gooien zoals het internationale verdragen slap gelul.

    Even je vertaler gebruiken,hier is het volledige wetsvoorstel voor de legalisering.

    V příloze je předkládán návrh paragrafového znění zákona o nakládání s konopím. Dle domluvy na K5 měl být připraven návrh k regulaci samopěstování konopí pro vlastní potřebu a dále návrh delegace samopěstování, který bude následně politicky diskutován. Návrh spojuje oba tyto pilíře do jednoho paragrafového znění. Z pohledu národního koordinátora pro protidrogovou politiku Jindřicha Vobořila,… Číst dále »REGULACE DOSTUPNOSTI KONOPÍ V ČR


    ​​​​​​​Staff

    #2
    Informatie over verhuizen en emigreren naar Tsjechië. Bij welke instanties meldt u zich aan, hoe krijgt u een verblijfsvergunning met een Tsjechisch BSN (rodne cislo).


    🥳

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Google translate een beetje goed!?

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Was nog niet zo slecht nee😃 ben wel Nederland moe,vooral de laatste jaren.

    #3
    Daar is geen woord Tsjechisch aan. Het klinkt goed!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Het is goed,daar in Nederland ze niks willen weten ervan alles omtrent cannabis en het liefst het volledig plat leggen,ik ben blij met de rechtse kant momenteel, maar minder blij met hun visie want we gaan terug in de tijd, ze willen dus nu al de ouderwetse grenscontroles terug gaan invoeren,je snapt dat dit ook heel nadelig tegenwerkt met alles.

      Sinds duitsland en de legalisatie is dit gelijk waar het kabinet op inspeeld.

      Ben wel eens benieuwd wat voor clash dit word tussen het kabinet Nederland en Europa,want volgens Europa mag je de vrije doorgang niet belemmeren, en laat Nederland alle rechten zijn verloren sinds de aansluiting bij de eu.

      Dus dit gaat nog interessant worden komende tijden.

    #4
    Als ik het kon doen was ik al lang weg.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #5
      Ik denk dat veel mensen niet eens weten hoe goed ze het hebben hier in NL, maar dat terzijde.


      Vergunningen? Moet je daar voor betalen of is het gewoon een kwestie van aanvragen?

      Edit, je moet 265 euro per jaar betalen voor een vergunning, als je 'm krijgt.
      Last edited by Babz; 17 July 2024, 08:40.

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Ik heb het idee dat sommige mensen denken dat het gras groener is bij de buren, maar ik denk van niet.
        Ondanks dat het enorm achteruit gegaan is wat betreft leefbaarheid in NL, daar ben ik het wel mee eens.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Babz de leef omstandigheden zijn beter,de maandelijke kosten zijn een stuk lager.
        De boodschappen ook tot ruw weg 50% goedkoper voor dezelfde producten die zelfs uit nl komen.
        De zorg kosten vaak gratis.
        Beter klimaat,meer vrijheden minder werkstress.

        Dat alles is de doorslag voor mensen.
        Ik snap het wel dat mensen de keus maken, zeker als je bij boven nl kijkt.

        Je ziet eigenlijk dat die gestreste mensen eens van hier,dolgelukkig daar zijn.

        Het gras groener, dat zal in de hitte in mindere mate zijn,maar gelukkiger in meerdere maten.

        Zelf zouw ik persoonlijk nooit in duitsland willen wonen,als je na je pensioen gaat of werkeloos raakt of door een ongeval dan ben je blij als je in nl zit en niet daar.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Duitsland is net nederland, alleen zijn de problemen veel kleiner. Wel hetzelfde. Heel europa heeft in wezen dezelfde problemen.
        Je kunt ervan uitgaan dat de landen met het grootste immigratie probleem het beste vertoeven zijn. Immigranten zijn niet achterlijk

      #6
      Vergunning = registreren = geen ziekteverzekering bij longaandoeningen? Kweenie.

      Legaliseer zonder gezeik. Duidelijke afspraken wat niet mag. Klaar.

      Comment


        #7
        "Wij zijn de grootste exporteur" "Internationale verdragen". Right, en Duitsland ligt zeker in Oost Azië en hebben geen internationale verdragen?

        Het is een keer klaar met dit krampachtige hypocriete bullshit. Oh ik moet kalm aan doen? Kratos, pak anders een pilsje of een glaasje Stroh Rum, vitamientjes en een fijne dorstlesser! Afblijven van de cannabis en al helemaal niet thuis gaan kweken. Brandgevaar als er cannabis planten geteeld worden. Peper planten eronder is daarintegen weer toegestaan en niet meer brandgevaarlijk.

        Stelletje trieste kneuzen met een ruggengraat van een iglo visstick. Iedereen in de 1e en 2e kamer mogen lekker optyfen. Waardeloze klootviolen zonder moreel kompas.

        Comment


          #8
          Tsjechië heeft ook geen last van asielzoekers op die paar smerige gypsies na dan.
          Liggen wel meer dwars in Europa samen met paar buurlanden.

          Die snappen de term volksvertegenwoordiger nog een beetje.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Er komen alleen maar meer drugs en illigale immigranten controles aan de grens, das alles. Wat Tjechie en hongarije en consorten doen kan nederland ook, maar kiest daar niet voor. Gaat wel steeds meer die kant op. Er is nog een hele hoop mogelijk binnen die verdragen hoor, je moet er alleen voor willen gaan.
            Met Rutte stonden we voor lul, nu nog ff afwachten wat er gaat gebeuren. Erger gaat niet dus komt wel goed

            Cash gaat uiteindelijk verdwijnen, das logisch. Maken wij misschien nog wel mee

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Ik geloof niet zo in grenscontroles.
            De enige die daar echt in geloven zijn de Duitsers als je vanaf onderen het land binnenkomt.

            De koek is op.

            Voorlopig kan het Israëlische elftal al niet meer in België spelen en is Hongarije veilig. Denk daar maar s over na..

            We gaan nog wat meemaken.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Polen is veilig

          #9
          nu dat meer landen wakker zijn in Europa kunnen ze ook hier in Nederland niet meer lang het ontlopen en op oude onnozele uitspraken gooien zoals het internationale verdragen slap gelul.
          Ik heb er met de huidige coalitie geen vertrouwen in, aangezien PVV en BBB het liefst zien dat alle coffeeshops gesloten worden en wiet illegaal wordt.

          Zie hier een recente motie van Fleur Agema die oproept om alle verslaafden nog één kans te geven voordat we ze allemaal voor onbepaalde tijd in werkkampen opsluiten:
          Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

          Comment


          • stafford
            stafford commented
            Editing a comment
            Feit,die willen overal vanaf al mogen ze van mij die maffe legale wietproef wel beëindigen,als je ziet wat er achter zit en hoe.

            Maar deze coalitie,gaat na een control state toe werken,en China is het voorbeeld van wat hun willen.
        Bezig...
        X