Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mito, 't is toch gewoon wiet in het algemeen? Er staat namelijk ook dat topic van die voetbalvelden
Enja..
filmpje is intressant, ze denken dat ze veel weten maargoed als er niemand meer uitleg heeft zijn ze natuurlijk de klungel
Het grappig dat ik daar nog bijna (ik overdrijf een beetje) van me fiets werd gereden door een agent die zonder lichten / sirenes door rood reed.
Ik dacht die zal wel haast hebben. Vervolgens kwamen er een aantal politie auto's met zwaailampen aanrijden. Vroeg me al af waarvoor het was maar nu is het duidelijk.
"....of weet u hoe deze mannen aan de hennep komen of waar ze deze gestolen hebben.." ja dat zal iemand ook echt ff vertellen als hij dat zou weten.........wat een knudde opmerking
Ooooooo best, de tas is van Dynema. Bevat ruim 100 kg. met een straatwaarde van 1 1/2 miljoen pleuro.
Er was ook de ge-organiseerde misdaad bij betrokken. Maar dat spreekt vanzelf.
Ook is de hele opsporing van dit alles te danken aan die ene blonde vetkuif. Zonder deze geweldige diender zouden de misdadigers Europa overspoeld hebben met verderfelijke, jeugt verpestende sofse drugse.
Comment