Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@Poffertjesporum: Ik zat je getallen door te spitten en vroeg me al af "Wat heeft dat met gezondheid te maken!?" Maar die vraag stelde je zelf ook al...
Toen ikzelf weer werd goedgekeurd ben ik niet acuut gaan solliciteren. Ik ben wel acuut mijn euthenasie-kit in orde gaan maken. Liever dood dan weer de hel van het bedrijfsleven in. Echt.
Gelukkig had ik wat financiele meevallers waarmee ik een leven bij elkaar kan schrapen, voor zolang het duurt. Daarna zien we verder...
Tsja, zo gaat het rijk om met mensen, met feiten en met redelijkheid. Laten ze in godsnaam van mijn rijbewijs afblijven!
Oorspronkelijk geplaatst door PoffertjesporemView Post
Best leuk die waardes, maar als ze dit in voeren, kun je niet eens meer stoned op het trottoir lopen. Dit is een deel vd weg, dus neem je deel aan het verkeer, en mogen ze je rijbewijs afpakken.
Huh? das nieuw voor mij...
Om te wandelen heb ik toch geen rijbewijs nodig? Want wat ga je dan doen met iemand die dronken over het voetpad zigzagt maar geen rijbewijs heeft?
Zolang je geen voertuig bestuurt of aanstalten maakt om dat te doen (vb van dronken uit de kroeg komen met de autosleutels in de hand tot je roes uitslapen op de passagierszetel) kan men volgens mij je rijbewijs niet in beslag nemen. Een nachtje brommen voor openbare dronkenschap daarentegen...
Laten ze in godsnaam van mijn rijbewijs afblijven!
En van ons rokertje.......
In NL is het wel zo, je mag simpelweg niet onder invloed deelnemen aan het verkeer, dat word dus in de graskant lopen met het risico op een nat pak(sloot). Maar in de praktijk word het met alcohol gedoogd, weet alleen niet hoe ze met cannabis zulen omgaan.
Ik vraag me af of je in de graskant mag lopen, stoned of nuchter. Ben je dan niet de natuur aan het verstoren ofzo?
Het is zo simpel jongens. Als je stoned bent mag je gewoon niet bestaan. Hou je nou gewoon aan die regel dan is iedereen gelukkig. (Behalve wij, maar wij mogen toch niet bestaan, dus dat is geen probleem.)
En om op je ondertiteling te reageren; jou vrijheid houdt op, daar waar je een ander begint te storen.
Die les heeft mijn opa me al geleerd.................
in belgie durven ze je rijbewijs gewoon een nachtje in bewaring nemen wanneer je dronken over straat stompelt (omdat je dan niet meer kan rijden... alsof men auto men rijbewijs eerst scant)
En met de fiets dronken rijden heeft 2 opties, ofwel je rijbewijs nachtje in bewaring ofwel 2 weken kwijt (dronken deelnemen aan verkeer)
En om je roes uit te slapen in je wagen moet je dacht ik je sleutels in de kofferbak bewaren of zoiets achterlijks in die aard
En poffertje ... snij nog snel een stukje van je vingertopje af of verzwik je hand is serieus (daarna blijvende zenuwschade)
Ikzelf heb ook wel zo een paar dingen waarmee ik naar de keuring kan gaan (mismaking aan de maag en zenuwschade aan voet na arbeidsongeval) maar ik ga liever gewoon werke vo men euri's (al vind ik wel dak lang geen loon naar werken krijg maar soit)
Ghehehe, nog meer, mis al 60% van mijn duim lol, maar daar kon ik gewoon mee werken, overgevoelige zenuw uiteinde in mij nek is andere koek, en nog een mogelijke hersenstam beschadiging (pijnapelklier). Heb te lang door gewerkt op pijnstillers waardoor ik 7 instabile rugen wervels kreeg, en gratis nog een verotte knie.
Ondertussen ben weer rustig voor de 3x bezig met revalidatie trainen (poging 2 strande met een slipping rib), zolang dit nog loopt kijk ik de kat uit de boom.....
Back on topic: Sleutel in je kofferbak bewaren?, dat kan alleen in Belgie lol
Comment