Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ga het niet helemaal lezen: Uiteindelijk is het een fascistisch stuk flauwekul. Er staan wel wat grappige passages in. De "hobbykweker" heeft bijvoorbeeld een eigen hoofdstuk:
Inderdaad: Wij ontkennen schade en nadeel. Alleen doen we dat niet als "neutralisatietechniek" of om afstand te doen, maar omdat er geen schade of nadeel is.
Dan nog een hoop gelul over onze mentaliteit:
Persoonlijk zou ik graag zien dat de overheid de mentaliteit van het volk volgt, en niet andersom. De overheid is toch een volksvertegenwoordiging? Of wiet kweken "maatschappelijk ongewenst" is maken we zelf wel uit. Wijzijn de maatschappij. Dat onze overheid geld, moeite en leugens gebruikt om ons een mentaliteit op te dringen vind ik schandalig en misdadig. Om de woorden van die "fraudemanager" maar eens even te verdraaien:
"Er zou eenduidig beleid moeten zijn: dat het manipuleren van de volksopinie ongewenst en dus verboden is." Opsluiten dat tuig.
Wiet kweken maatschappelijk ongewenst, ik vind dit een beetje rare samentrekking....
Definitie van ongewenst: 1) Interval 2) Kwalijk 3) Niet gewild 4) Niet graag gewild 5) Niet welgevallig 6) Niet welkom 7) Ongewild 8) Ongezond 9) Onwelgevallig 10) Onwelkom 11) Onwenselijk 12) Storend 13) Verkeerd
Verboden staat er niet tussen, dat meneer het kweken niet past/aanstaat is een losstaand feit. Een uitspraak van een fraudemanager van een verzekeringsmaatschappij, een expert? Hopelijk heeft hij meer verstand van verzekeren, van sociale omgangsvormen heeft hij geen kaas gegeten.
Wat duur is of goedkoop ligt voor een ieder anders, immers duur of goedkoop zijn relatieve begrippen. Onlangs was ik op het Damplein, met echtgenote. De kosten van 2 baguettes hawai, 2 jus d'orange en 2 espresso's bedroegen 28 euro. (terzijde: mijn vrouw moest plassen en het gebruik van het toilet kostte nog 1 euro extra). En dat eten zit binnen een half uur in je mik. Twee gram goede wiet kost evenveel, maar je doet er langer mee.
Mja, maar 2 baguettes hawai, 2 jus en 2 espresso kostte 5 jaar geleden op de dam ook al 25 euro. Wiet €2-3/gr minder.
Maar je hebt idd gelijk, is relatief.
Is ook vragen om genaaid te worden > iets consumeren op het Damplein. Ga je er een paar straatjes achter op zoek zit je beter, goedkoper en heb je minder last van de andere toeristen.
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Elke gek heeft nu eenmaal zijn gebrek. Als ik in Rotterdam, Amsterdam of Den Haag ben ga ik steevast "Chinezen" bij Raden Mas. In Den Haag gebeurt dat altijd uit gemakzucht, het restaurant ligt tegenover het Circustheater. Mijn vrouw gaat liever naar Schlemmer, maar ik ontzie die taxirit altijd. Het is toch van de zotte, je zet je auto neer in een parkeergarage en laat je met de taxi heen en terug rijden.
heel dit onderzoek is bullshit in plaats van deze idiote onderzoeken
wat iedereen weet is dat legaal verkoop in de coffeeshop en illegale aanvoer om de shops te bevooraaden
gaat niet werken
zorg gewoon voor een goede oplossing
maak de kwekerijen legaal voor de bevoorading van de shops en volgens mijn zijn er zat mensen die er mee aan de slag willen
we zitten nu in 2012 in het buiten land wordt de cannabis wet makkelijker en in ons land wordt met man en politie macht
gestreden om alle kwekers te pakken terwijl verkoop gedoogd is raar land nederland
Comment