Er gaan tijdelijk 47 agenten extra naar het zuiden van het land om het nieuwe drugsbeleid te helpen handhaven. Dat zei minister Ivo Opstelten vandaag in de Tweede Kamer. 'Is dat niet voldoende, dan nog meer.'
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Extra agenten voor drugsbeleid zuiden
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Extra agenten voor drugsbeleid zuiden
Vervolgens nog wat extra agenten in het Noorden, Zuiden en Oosten.
Daarna natuurlijk nog een bataljon agenten om de illegale handel in lampen en filters te bestrijden.
Binnenkort bestaat Hermandad dus uitsluitend uit een narcotica-brigade en de dierenpolitie.
Trouwens aan meer blauw op straat is ook op een creatieve manier uitvoering gegeven: het burgerpersoneel, zonder opsporingsbevoegdheid, bij de politie is van Rijkswege een uniform aangemeten. Op de eveneens van Rijkswege verstrekte dienstfiets rijden ze opgewekt naar kantoor. Dus als je een agente ziet fietsen kan het goed zijn dat ze een kwartier later de koffiekar op het politiebureau aan het voortduwen of de wc's aan het schoonmaken is.
Comment
-
Helemaal mee eens. Sterker nog: een koffiedame of een schoonmaakster heeft een nuttiger functie dan de gemiddelde diender met een takenpakket van politiek getinte prioriteiten.
Agent komt thuis.
"Wat heb je vandaag gedaan, man?" "Vrouw, ik heb 2 wildplassers van 75 jaar op de bon geslingerd. Eigenlijk kwam er nog iemand voor in aanmerking maar die was 25 jaar, gespierd en vergezeld van een bijthond: dus het leek me wijzer om dat maar door de vingers te zien. Verder heb ik nog 3 blowers gered van de dood: die aterlingen hadden elk 5 lowryders in de tuin staan. Te zamen met 19 collega's heb ik die plantages geruimd. De woningbouwcorporatie gaat uiteraard over tot huisuitzetting: eigen schuld, dikke bult, nietwaar? Oh je zegt dat vandaag de fiets van onze zoon is gestolen en dat je zelf bent verkracht. Ja, we hebben andere prioriteiten, dus die flauwe kul nemen we niet in behandeling."Last edited by Xtreme; 29 March 2012, 15:47.
Comment
-
Die agenten hebben ook een broertje dood aan Opstelten, want die hebben een aangepast handhavingsbeleid wegens onvrede over diverse dingen.
Of heeft Ivo een stuk of wat "Bruinhemden" geronseld?
De naaier onder de naaiers naait maar gestadig voort, uuuuhhhhhh..uuuhhhhhh...uuuuuhhhhh!
Comment
Comment