Pik deze zojuist op in de comments op Powned (dank aan MrLunk en via coffeeshop.nl) .http://coffeeshopnieuws.nl/index.php...bewaard-worden
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belastingdienst: Ledenlijst Coffeeshop moet 7 jaar bewaard worden.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Belastingdienst: Ledenlijst Coffeeshop moet 7 jaar bewaard worden.
Het land wordt bestuurd door stumpers, te stom voor fatsoenlijke regelgeving, regels zijn steeds vaker strijdig, over 10 jaar is er geen privacy meer over. Als het zo doorgaat weet de staat dan wel een manier om die gegevens te misbruiken terwijl er nu tegen je gezegd wordt dat het enkel een lidmaatschapsregistratie is.
Ik ga ondergronds schuilen tegen die idioten van de domvolksvertegenwoordiging. Mss moet ik ook maar TOR installeren zodat ze me niet kunnen linken aan dit forum...
Het is om te huilen. Schaam me voor mijn regering.
-
Nee denk het niet, dan moeten ze ook de hoeveelheid van elke transactie per lid gaan bijhouden. De belastingdienst eist gewoon dat alle bedrijfsadministratie 7 jaar bewaard blijft, denk niet dat ze iets van plan zijn ermee te gaan doen. Gevolg van die bewaarplicht is alleen wel dat je dus minimaal 7 jaar ergens geregistreerd staat.
Niemand weet wat er in de toekomst wel mee gaat gebeuren...
Comment
-
ECHT TRIEST, waar gaat het heen met Nederland..... Is het nog een land om trots op te zijn! NEE zo niet!
Het wordt gewoon een democraties gekozen communisties land! Eerst pakken ze ons de wallen af, nu de shops en de vrijheid om te roken in cafe's etc.... Ik wil het lekkere Hollands gevoel weer terug! VRIJHEID en geen bemoeizucht! In den Haag zitten ze tot aan hun schouders er in bij de mannen in Brussel!
Comment
-
Ik wist het HIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Dit is nog maar het begin.
Ik wens de mensen met een wietpas veel succes.De staat weet nu alles over hen.(Heeft u uitkering meneer? Hoe kan het dan dat u voor 200 euro in de maand oprookt?)
Maarja BLIJVEN Toch?
GR ED
Comment
Comment