Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kids halen wiet makkelijk in coffeeshop
Gelijk voor eeuwig sluiten dat soort shops! Het kan aan mij liggen maar in alle shops waar ik kom (ben geweest) vroegen ze toch echt altijd om een legitimatie bij zon bijna helemaal volwassen gast. En een twaalfjarige in een shop.......Stemmingmakerij of grootspraak van een stelletje onbenullen!?
-
Ik kreeg ook bijna altijd wat mee. En als dat niet lukte ging ik naar een dealer. Het is als overheid kiezen wat je het liefste hebt denk ik..Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
zo'n "dealer" was m'n pleegpa, en al lang voor er officiele coffeeshops bestonden. Zit nu op de universiteit (op sterk water). In de shops hiero werd nooit naar mijn leeftijd gevraagd als ik er uberhaupt al kwam. Want ze kochten allemaal van die ouwe
Nu is het anders, ik flash die pas wel uit mezelf, daar hoeven ze niet om te vragen. Een wietpas komt er niet in, hooguit wat verruiming in mn medicijnenpaspoortSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
dat het vroegere jaren lukte geloof ik best, maar nu de laatste tijd echt niet meer
nu ja anders zijds hangt het ook af waar en denk zoals groot steden als amsterdam dat ze daar idd al eens wat door de vingers durven zien
nu ja beter je kinderen in de coffeeshop dan bij dealertjes die niet altijd even veillig zijn en al hellemaal niet betrouwbaar
Comment
Comment