Ik zei t al eerder,die vrouwen maken je leven kapot!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kiekeboe
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Kiekeboe
Ik vraag me dan altijd af wat voorn gezin dat is, zou dat gewoon zo'n normaal gezin zijn of echt zo'n achterbuurt gezin?
Ik heb niks tegen achterbuurt gezinnen ofzo hoor daar niet van, maar als ik dat lees vraag ik me af of het gewoon een huisvrouw is, of een hele breede vrouw met een beetje snorharen en heel veel tatoe's en een grote bek enzo haha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View PostIk vraag me dan altijd af wat voorn gezin dat is, zou dat gewoon zo'n normaal gezin zijn of echt zo'n achterbuurt gezin?
Ik heb niks tegen achterbuurt gezinnen ofzo hoor daar niet van, maar als ik dat lees vraag ik me af of het gewoon een huisvrouw is, of een hele breede vrouw met een beetje snorharen en heel veel tatoe's en een grote bek enzo haha
haha ik denk inderdaad ook een tokkie gezien
Comment
-
So. Ook al hebben ze 1000000 planten thuis staan.....
Zolang je niet moord, mishandeld, verkracht, steelt of oplicht ben je in mijn opinie moraal correct!
Je verdient immers je eigen geld.
Wel kwalijk vind ik dat deze mensen straks financieel gestript worden, tot op het bot.
Dat geld -verkregen uit hetgene wat de politie zelf bestrijd- verdwijnt vervolgens in eigen boezem.
Een moraal paradox, niet waar?
Ik had liever gezien dat in beslag genomen geld word gedoneerd aan maatschappelijke (liefdadigheids)instellingen.
Weet ik veel; KIKA kankerfonds, stichting AAP of wat dan ook.
Dat zou onze blauwe vrienden een stuk sympathieker maken, isnt it?
Maar nee, de harde realiteit is dat het moraal in onze maatschappij aan het afbrokkelen is.
Verloederen......Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
Comment