Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat t bullshit is moge duidelijk zijn.
Ben zelfs overtuigt dat een bepaalde periode in je leven blowen je slimmer maakt, net als paddo's en andere genotsmiddelen die je geest verruimen. En dan heb k t uiteraard niet over stelselmatig gebruik maar over de ervaring op zichzelf.
kan er niet aan doen maar als blower die dan weliswaar maar een beroeps richting doet, voel ik me toch vaak net een beetje slimmer en verstandiger in vele opzichten dan iemand anders ook al heeft of studeerd die in een hoge richting
Met datsoort overhaaste conclusies, en ononderbouwde 'feiten' gaan ook media de fout in Rodigan. Je geeft een prachtig voorbeeld..
Mooi stuk JD! Fijn om te zien dat er kritische denkers zijn.
Het vervelende is dat nieuwsberichten soms klakkeloos worden overgenomen. De christen-unie smult van zulke berichtgeving
Kan me nog herinneren dat er ooit een screenshot van jointjedraaien.nl bij een artikel stond dat ging over "scholieren komen gemakkelijk aan drugs via internet".
Diverse nieuwswebsites hebben de screenshot overgenomen en later het artikel gerectificeerd of zelfs verwijderd (na een "vriendelijk" verzoek van mij).
Met datsoort overhaaste conclusies, en ononderbouwde 'feiten' gaan ook media de fout in Rodigan. Je geeft een prachtig voorbeeld..
Mooi stuk JD! Fijn om te zien dat er kritische denkers zijn.
Je kennis van statistiek is voortreffelijk! En ik geef je gelijk. De media blijft, tja, de media en hoe meer cannabis in een kwaad daglicht kan gesteld worden, hoe beter zal de regering denken. Wie weet waren er inderdaad meerdere aanwijsbare oorzaken en werden die er voor publicatie gewoon netjes uitgefilterd.
Comment