.............................
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Aantal coffeeshops daalt snel in Nederland
Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Postde bedoeling was om buitenlanders enzo buiten te houden voor overlast, wel ze mogen nu met de gebakken peren zitten ook nu de straatdealers enkel maar aangemoedigd worden...
Comment
-
een omweggetje om meer geld te krijgen voor de paramilitairen : "we doen een wietpas, dat zorgt dan voor meer 'criminaliteit', vervolgens sturen we den haag een brandbrief dat we al die 'georganiseerde criminaliteit' -want natuurlijk maken dealers onderling afspraken over territoria enzo- niet meer aankunnen, en zo krijgen we meer poen".
Ik zeg : meer blauw op straat > iedereen verplicht blauwe sokken aanSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Posteen omweggetje om meer geld te krijgen voor de paramilitairen : "we doen een wietpas, dat zorgt dan voor meer 'criminaliteit', vervolgens sturen we den haag een brandbrief dat we al die 'georganiseerde criminaliteit' -want natuurlijk maken dealers onderling afspraken over territoria enzo- niet meer aankunnen, en zo krijgen we meer poen".
Ik zeg : meer blauw op straat > iedereen verplicht blauwe sokken aan
Comment
-
lol Vind het wel mooi die wietpas.Zo worden er mooi een hoop coffeeshops opgeruimd omdat het niet meer de moeite is om de deuren nog open te houden.
Mooie straathandel,politie stond er bij en keek erna.Is allemaal doorgestoken kaart.Wie weet komen wij blowers ook nog wel aan de beurt.En dan nog maar te zwijgen over de growshops.Waar is die tijd gebleven dat ik mn balkon vol kon zetten met 10 wiet planten,zonder ook maar iets van woningbouw of politie hoorde.Dat ze maar strenger controleren op kwaliteit van de wiet en daar hun energie in steken.
Don't walk on the grass smoke it
Comment
Comment