..................................
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote hennepplantage opgerold nabij Nederlandse Vaals
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Grote hennepplantage opgerold nabij Nederlandse Vaals
Dan moet je elke dag die bestelbus tot boven de raampjes gaan voltanken volgens mij.
400kVA lust zo'n 64ltr/uur bij 75% belasting (volgens genpower.nl)
't Is misschien zaak voor de ambtenaren om zoveel mogelijk goederen direct aan de kweek te linken, zodat het meteen allemaal meekan, en ze niet overal apart beslag op hoeven leggen ?Last edited by QnQ; 12 October 2012, 09:40.
Comment
-
Waarom spreekt de media vaak nog van hennepplantages?Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Dat is lekker handig JJ
Als justitie dat namelijk ook doet , kwalifiseren als Hennep in plaats van Weed scheelt een hoop in de straf
Hennep is een industrieeel produkt en heeft niks met roken te maken en als je dat kan aan tonen zit je wat rustiger
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
-
Zo veel stroom uit een bestelwagen.dat geloof ik niet
Ik heb het berekent.
Vermogen 100% belast 75% belast 50% belast 25% belast Als ik zelf een klus heb waar ik een aggregaat bij nodig heb, reken ik al jaren als volgt, en dat gaat tot nu toe altijd goed. De kva's delen door 3 en vermenigvuldigen met 2. De uitkomst is het maximaal continu te leveren wattage. Zit ik niet op het randje en hoef ik mij ook geen zorgen te maken over piekbelastingen enz. Op een 30 kva sluit ik dus maximaal 20000 watt aan. Als dat ding op petroleum, diesel of benzine loopt, maakt mij niet uit. Maar als iemand het heeft over een stroomopwekker tot zeg maar maximaal 6 kva. dan denk ik dus maximaal 4000 watt. Dat is aan geluid best veel, maar als je al een 700 watt rookmachine en een 500 watt bouwlamp neemt heb je al meer dan 1/4 van je vermogen in gebruik...........600 kVA 135,0 ltr/uur 102,0 ltr/uur 72,0 ltr/uur 39,0 ltr/uur
Dus 540Kwa enkel voor de lampen
135 ltr per uur
12/12 1620Ltr per dag
63dagen 102060ltr per 9 weken
60cent goedkope diesel.
61.236,00 euro
BrandS.kostenLast edited by Zenne; 13 October 2012, 19:36.
Comment
Comment