Oorspronkelijk geplaatst door Jona
View Post
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Miserie in Belgiė
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Creezr View PostNiet noodzakelijk we kunnen als we willen en de middelen hebben een staatsgreep plegen en de problematiek zelf oplossen. Maar dit is gewoon een fantasie.
Oorspronkelijk geplaatst door zion View PostEn wat met Brussel dan?
Het is nog altijd niet duidelijk wat er gaat gebeuren met de regering.
Koning ontvangt voorzitters Kamer en Senaat
Greetz,
zion
Comment
-
Als we even verderdenken op de piste van een confederale staat dan kan Brussel ook onafhankelijk worden binnen de confederatie. Zoals Vaticaanstad dus.
Brussel = bestuurlijk centrum van de EU
Ik vind dat we op dit moment (nog) niet moet beginnen aan zulke hervormingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zion View PostDenk dat de problemen zich dan gaan blijven opstapelen.
Brussel = bestuurlijk centrum van de EU
Ik vind dat we op dit moment (nog) niet moet beginnen aan zulke hervormingen.
Ik denk dat net omdat Brussel het bestuurlijk centrum van de EU is dat het onafhankelijk van Belgie zou moeten worden.
Maar ik ben wel akkoord met je dat we op dit moment niet klaar zijn voor zulke hervormingen. Als we zelfs BHV niet opgelost krijgen
Comment
-
Ik woon in Brussel meest van de tijd en ik kan jullie 1 iets zeggen over Brussel: Liever kwijt dan rijk!
Niets anders dan vreemdelingen die het niet zozeer goed menen (en hier baseer ik me NIET op stereotiepen, ik wil jullie mijn verhalen gerust doen!). Wist niet dat men het een confederale staat noemt eigenlijk. Wat zijn dan de voordelen vraag ik me af. Ik hoor veel mensen zeggen over economische samenwerking maar volgens mij kan dat ook als we er niet bij horen. Al maak ik me de bedenking dat bijvoorbeeld bij internationale handel (wat in geval van samenwerking dus NATIONALE handel zou worden) de voorwaarden anders liggen qua taksen. Stof ter discussie zo blijkt.
Ondertussen groeien mijn dames rustig verder in een land waar 'gedogenbeleid' heerst...
Comment
Comment