Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
en anders kunnen we daar altijd nog een mooi exportprodukt van maken (3 voor de prijs van 1, gratis verpakt in stemmig zwart of bruin. Ruilen niet mogelijk).
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Er worden in de US wel wat vragen gesteld: Waarom de politie wel uitrukt voor een tip over plantjes, maar niet over diverse tips over gevangen, naakte, kruipende vrouwen aan hondenlijnen. Helaas voelt niemand zich geroepen dergelijke vragen te beantwoorden.
De prioriteitstelling gaat me to boven. Onno Hoes schijnt dat soort dingen te begrijpen. Misschien kan hij me eens wat uitleggen boven een vat bier.
Het verschil van zaken brengt aan het licht dat het niet om orde handhaven ,maar incasso gaat,rondom de wereld.
Als je fout geparkeerd staat kost het je 90 euro met administratie kosten erbij.
Rijd je te hard blijft het vaak(mits tuh tuh tuh hard) zo rond de 60 a 70 voor een paar kilometers.
Wat mij dan bevreemd is:
-fout geparkeerd levert geen gevaar op
-hard rijden eigenlijk wel
Waarom is de boete voor fout geparkeerd staan dan hoger?
Maar idd, lachen dat die verrader er naast zat,maar ze bestaan dus!!!
Neem er zeker mijn les uit en onthoud em heeeeel goed,ten alle tijden!!!
Comment