Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
How New Cannabis Prohibition Laws Created Crime in Holland
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
How New Cannabis Prohibition Laws Created Crime in Holland
Last edited by Jointjedraaien; 16 August 2013, 03:12.Tags: Geen
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Re: How New Cannabis Prohibition Laws Created Crime in Holland
eerste filmpje @3:35 , zegt die kerel nu echt dat hij is vrijgesproken, wegens gebrek aan bewijs.
hoe veel beter wil je zoiets op film vastleggen dan? bewijst maar weer wat voor kutsysteem we hebben dat zo'n gladjanus hier nog mee wegkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spacefrog View PostWe zitten er hier in het zuiden inderdaad midden in.. inmiddels zijn er nog maar 2 coffeeshops open in Maastricht!!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tkief View PostMaar die verkopen enkel aan inwoners van Nederland zeker ?
De shops die nu dicht zijn, zijn gesloten door de burgemeester (zo noemt ie zichzelf), omdat ze verkochten aan buitenlanders.
Alleen de Fantasia en nog een andere shop waarvan ik niet op de naam kom zijn open. Fiets er dagelijks langs en druk is het niet te noemen. Denk dat heel Maastricht zijn heil nu zoekt bij thuisdealers en 06 dealers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spacefrog View PostZeker weet ik het niet want ik kom nooit in de shop maar ik denk dat ze niet meer aan buitenlanders verkopen.
De shops die nu dicht zijn, zijn gesloten door de burgemeester (zo noemt ie zichzelf), omdat ze verkochten aan buitenlanders.
Alleen de Fantasia en nog een andere shop waarvan ik niet op de naam kom zijn open. Fiets er dagelijks langs en druk is het niet te noemen. Denk dat heel Maastricht zijn heil nu zoekt bij thuisdealers en 06 dealers.
Comment
Comment