Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis het nieuwe goud van Colorado

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabis het nieuwe goud van Colorado

Korting op 420shop
    Dit was gisteren op Canvas en ik dacht laat ik dit delen met de community ..
    Ik vind deze situatie persoonlijk wel wat overdreven , cannabis moet legaal zijn maar daar in colorado maken ze vanalle zalfjes,pilletjes,...
    Wat is jullie mening hierover?

Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.

Re: Cannabis het nieuwe goud van Colorado

Onzin, ja Maar lekker laten gaan trekt vanzelf wel bij. verder is het een goede boost voor de economie.

En die massa productie..
    Dat lijkt me nou echt werk waar ik elke dag met een glimlach naar toe zou gaan.
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ja de economie zal er wel een dikke boost door krijgen..

Haha , ik zou met alle plezier in zo'n fabriekje willen werken :p.

Comment

Nederland zou het voortouw in Europa moeten nemen. Universiteit Wageningen kan daarbij ondersteunen en boeren kunnen er meer mee verdienen in hun landwinkels dan aan mais of suikerbiet.
        Waar ooit tabaksplanten stonden op de heuvels van Wageningen staat nu het groene goud Ik heb een droom .....Wat zouden we een mooi en relaxed land in Europa kunnen zijn Iedereen met 57 jaar met pensioen en oogstfeesten in de polder. Zalfjes boter thee koekjes brood shampoo ect en wat al niet meer.Ik ben voorstander beter dan dit alles te criminaliseren.Alles legaliseren en onderzoeken waaraan het positief bij zou dragen in onze maatschappij Een goede roker is geen onruststoker

Comment

Bezig...
        X