Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadjes in de wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Blaadjes in de wiet

Korting op 420shop
    Hallo,

ik kreeg gister wiet met veel blaadjes er in. Ik neem aan dat dit niet goed is, maar kan iemand mij daar meer over vertellen?
    Het weegt toch ook mee voor het gewicht, terwijl je gewoon de toppen wilt ?
    En krijg je echt hoofdpijn van blaadjes? Ik had het namelijk wel.

Bedankt

Re: Blaadjes in de wiet

Meestal vermengen ze buitenwiet met de wiet die je koopt. (voor meer gewicht) Ik weet echter niet waarvan je hoofdpijn hebt gekregen.

Comment

@Kill3r008 Ik kocht het van een dealer. Maar wiet met blaadjes is toch niet waar voor je betaald? Je betaald toch voor de toppen?

Comment

Hing er THC aan de blaadjes? (klein wit kleverig spul)
        Persoonlijk knip ik blaadjes met THC uit mijn toppen wanneer ik oogst om later hash van te maken.
        Het is de THC die op de bladeren en toppen zit die voor het effect zorgt, niet de toppen zelf.

Kan me goed inbeelden dat "dealers" er wel wat bladeren aan laten om het gewicht te laten oplopen.
        Wanneer er geoogst is met een tumble trimmer zul je ook meer blad hebben.

Verder is je vraag weinig relevant met de rubriek "wiet in het nieuws".
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Je betaald voor de trichomen, de kleine blaadjes op een top zitten er vol mee.
          Je krijgt daar geen hoofdpijn van, wel van de takjes (heb dat nog maar van 1 iemand gehoord) maar dat zou het kunnen zijn.

Comment

Koop nooit van een dealer.. Je wordt altijd genaaid waar je bij staat. Er bestaan geen eerlijke handelaren in dat circuit.
            Blaadjes horen niet thuis op een schoon product, tenminste, niet teveel.
            Als een dealer geen kwaliteit kan leveren, dan moet je daar ook niet voor betalen. Zo ken ik er eentje die 3 gram blad + 0.5gr onrijpe top verkoopt voor 8 euro. Blijkbaar zijn er gekken genoeg die daarvoor betalen. Eigenlijk vind ik dat je eigen schuld. Een half gevuld pilsje zonder schuim stuur je ook terug naar de barman voordat je hem die €2,20 betaalt en de bestelling van de shoarmatent controleer je ook op aanwezigheid van knoflooksaus voordat je de deur uit wandelt. Waarom zou dat bij wiet niet kunnen?
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik moet ook geen blaadjes tussen m'n wiet, bah.
              Ik pluk elk los blaadje er uit, het smaakt smerig en veroorzaakt bij mij misselijkheid en hoofdpijn.
              Natuurlijk knippen straatdealers lekker ruim, dat levert meer op.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat valt echt wel op, met buitenwiet vermengde binnenwiet. De meeste consumenten kopen hooguit een paar gram tegelijkertijd en lopen zo de kans uitsluitend buitenwiet te kopen uit een binnenwietstash. Of het moet echt heel erg goeie buitenwiet zijn...

Blaadjes, zeker gedroogde blaadjes, nemen zowat geen gewicht in. Daarnaast zijn kleine blaadjes in en rond de top voorzien van thc en dus rookbaar. Ik krijg er geen hoofdpijn van in elk geval!
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bij mijn laatste maroc-oogst had ik zoveel fluf en blad dat ik uiteindelijk de hele zaak vermalen heb om supervette joints van te draaien. Helemaal geen hoofdpijn.

Over slechte wiet vielen me wat dingen op. In die serie "eigen kweek" bijvoorbeeld. De 200 kilo "mooie wiet" waar ze mee eindigen zou bij mij als hasj eindigen.

In de documentaire van Sanjay Gupta zie ik een politieagent in een zak "wiet" graven en vertellen hoe vreselijk sterk dat spul wel geworden is - maar die zak zit vol met bladafval, en niks anders.

Misschien zijn we in Nederland verwend geraakt?

Comment

is dit ook al nieuws?????????
                    heb het niet in de krant gelezen!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Tja, Angel, het is blijkbaar komkommertijd.

Maar goed: We hebben hier ook nieuws gehad over lood in Engelse wiet en glas in Duitse wiet. Dan mag er ook een topic zijn voor blaadjes in nederwiet.

Comment

Je hebt blaadjes en blaadjes.
                        Die miniblaadjes in de toppen zijn geen probleem, maar als ik dit bij een dealer of shop aangeboden krijg sla ik graag een keer over :
                        nope3.JPGnope2.JPGnope.JPG

Die laatste kan nog, maar graag al die stengels er af voor we afrekenen.
                        Ik kwam 'vroeger' nog wel eens bij de Bazar in Apeldoorn, de jongeman die ik daar wel eens achter de balie trof haalde dit soort blad -als het erop zat- er altijd af voor hij het woog.
                        De dames niet, die hadden het te druk met kwekken, die pakken een top, wegen en hop in de zak. Kijken nergens naar.
                        Last edited by QnQ; 4 January 2014, 14:28.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

DSCF5866.jpg
                          Dit is de "haze" die hier in de regio verkocht wordt op straat. Ik heb er nog geen euro voor over.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

zou ik ook niet kopen
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Wow die shit ziet er heel verlept uit...

Comment

Bezig...
                              X