Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Er komt geen 'cannabisclub' in namen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Er komt geen 'cannabisclub' in namen

Korting op 420shop

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Namen.dhtml

Mijn mening hierover: ik vind het triest dat de politici en rechters in dit land de adviezen van diverse toxicologen, criminologen, economen etc... naast hun neer leggen en zo het illegale circuit versterken.
    Het is nu toch onderhand wel duidelijk dat er in onze maatschappij vanuit de bevolking vraag is naar een regulariseringsbeleid omtrent cannabis.
    Degenen die hier achter vragen zijn heus niet allemaal leeghangers en criminelen maar veelal gewone burgers die hun bijdrage leveren aan de maatschappij maar door dit beleid ten onrechte worden gecriminaliseerd en ook gemarginaliseerd.

Gelukkig begint er op andere continenten bij de beleidsmakers al wel het een en ander te roeren maar hier lijkt het er alleen maar op achteruit te gaan.

Re: Er komt geen 'cannabisclub' in namen

Is dat toevallig die facebook club wat nog niet gestart is.

Mijn mening is dat het oplichterij is.
    Als je een club wilt ga je toch niet kweken en uitdelen en clubgeld vragen.
    Dit lijkt meer een profit dan een non profit club! Coffeeshop noemen ze dat als je clubgeld betaald en daar wiet voor krijg al zit de huur en zooi allemaal daarin verwerkt. Je verkoopt de wiet en dat is niet zomaar toegestaan.
    Als je dat geheim had gehouden was het goed geweest. Een rokersclub is toegestaan. En als jij wiet weggeeft is dat jouw probleem. Maar de mensen gaan nu dus voor jou de kweken, huur, drinken en ect betalen waarvan de helft verkocht wordt zeker...

Ik geloof hier ergens een topic te hebben gelezen daarvan.
    En ik denk dat mevrouw zich ook heeft laten informeren over dit geval.
    Ik zou het dan ook meteen afkeuren...

Hoelang bestaan die wetten nu al. Ze veranderen vaak maar elk individueel wat een beetje denken kan weet meteen dat dit NIET mag.

En voor jou lijkend goed plan is dus mooi de soep in gelopen.
    Ga in het vervolg gewoon naar een advocaat met je voorstel. Deze kan je ook informeren zonder meteen jezelf voor schut te zetten op het internet met een paar miljoen kijkers......

Bepaalde plannen kun je beter geheimhouden!

Comment

http://www.trektuwplant.be/csc/spip.php?article11
      Last edited by orgasmatron; 14 January 2014, 17:30.

Comment

Gratis spuiten uitdelen en ruimtes beschikbaar stellen om jezelf vol te spuiten met een hoop vuiligheid met alle ellende vandien, ja dat kan dan weer wel in la Belgique.

Comment

Comment

@orgasmatron: je hebt gelijk. Het zijn maar argumenten.

Het gaat er ook om hoe het wordt opgezet.

Ik kan me ook voorstellen dat ze niet willen dat er dergelijke shops komen. Je mag tenslotte zelf 1plant kweken.

Het was ook maar mijn mening over hoe het geheel opgesteld wordt aangeleverd.
            Als je het allemaal anders zou formuleren denk ik dat je per direct een akkoord zou kunnen krijgen. het is dan ook niet persoonlijk bedoeld maar op de tekst die ik las op facebook.

Ik wens jullie iig suc6 ermee. Hopende dat het wat wordt.
            Zoals gezegt laat het niet lijken op een shop dan krijg je een akkoord.

Comment

Comment

Idd Ganjax je moet ze helemaal gaar lobbyen.
                En dat ze niet meerwerken wil nog niet zeggen dat je geen club/vereniging op mag richten.

En als je dat netjes op papier heb mag je van mij ook contributie heffen als daar maar wat goeds mee gebeurd wat de zaak verder helpt.
                En zoek steun bij een bekend persoon in je gemeente als die er zijn,een krant, politieke partijen alles wat de aandacht naar zich toegetrokken kan krijgen is geschikt.
                En gebruik internet,twitter,facebook hou workshops,nodig sprekers uit op infoavonden jij bent de chef
                Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post

Mijn mening hierover: ik vind het triest dat de politici en rechters in dit land de adviezen van diverse toxicologen, criminologen, economen etc... naast hun neer leggen en zo het illegale circuit versterken.
                  Wel logisch: wat gaan ze anders moeten doen? Niet goed om in deze crisistijd voor zoveel werkloosheid te zorgen door de politie hun werk af te nemen. Bovendien is een legertje (sic) werklozen met wapentraining niet altijd gewenst

Comment

Politie hun werk afnemen?

Denk je echt dat er minder politiemensen nodig zullen zijn na legalisatie of was dit sarcasme?
                    Ik zou zeggen dat ze dan wat meer tijd en manschappen ter beschikking hebben om echte problemen aan te pakken.

Comment

Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
                          Politie hun werk afnemen?

Denk je echt dat er minder politiemensen nodig zullen zijn na legalisatie of was dit sarcasme?
                          Ik zou zeggen dat ze dan wat meer tijd en manschappen ter beschikking hebben om echte problemen aan te pakken.
                          Buiten dat die misdaadbendes heel wat andere koek zijn dan iemand die een paar plantjes teelt, heb je gelijk hoor... Het was ook niet ernstig bedoelt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                            Idd Ganjax je moet ze helemaal gaar lobbyen.
                            En dat ze niet meerwerken wil nog niet zeggen dat je geen club/vereniging op mag richten.

En als je dat netjes op papier heb mag je van mij ook contributie heffen als daar maar wat goeds mee gebeurd wat de zaak verder helpt.
                            En zoek steun bij een bekend persoon in je gemeente als die er zijn,een krant, politieke partijen alles wat de aandacht naar zich toegetrokken kan krijgen is geschikt.
                            En gebruik internet,twitter,facebook hou workshops,nodig sprekers uit op infoavonden jij bent de chef
                            Succes
                            Ik had het over iets anders Mway, je moet eens terug beginnen lezen van post 4 en zo verder

Comment

ja jij had het over van die spuitruimtes maar ik wilde het lobbyen aanhalen om een cannabissocialclub op te richten ook al keuren ze je werkwijze af.Een vereniging is een ieder gegund en als je er eenmaal bent kan je de dialoog aan gaan.

Comment

Bezig...
                              X