Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrouw sterft aan cannabisvergiftiging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vrouw sterft aan cannabisvergiftiging

Korting op 420shop

Een lijkschouwer besloot dat de vrouw geen natuurlijke dood stierf, en dat "het meer waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk is dat ze overleed aan de gevolgen van cannabis". De drug kan mogelijk een hartaanval hebben getriggerd.

Cannabisgerelateerde doodsoorzaken zijn extreem ongewoon, en volgens toxicologie-experten is het hoogst onwaarschijnlijk dat de drug een dodelijke uitwerking kan hebben. "In de wetenschappelijke literatuur is aangetoond dat cannabis een lage toxiciteit heeft. Er zijn echter rapporten die stellen dat cannabis als een doodsoorzaak kan beschouwd worden omdat het een hartaanval kan uitlokken," verklaarde een patholoog aan The Telegraph.

Bron: DeMorgen.be
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Re: Vrouw sterft aan cannabisvergiftiging

Dan lijkt het me meer een verslapping van de hartspier dan een vergiftiging.

Comment

Die lijkschouwer moeten ze zo rap mogelijk begraven.

Cannabis veroorzaakt geen hartfalen.

Meloxicam die ik moet slikken doet dat wel vaak, maar daar hoor je niemand over.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Waarschijnlijk hebben ze deze man betaald om dit te vertellen.
        Dan kunnen ze voortaan zeggen dat je er toch dood aan kan gaan....

Comment

Ik voel soms ook wel eens wat aan mijn hart als ik wiet gebruikt heb.

Maar goed, dat voel ik ook als een trap op ren of zoiets. Als ik dan een hartaanval zou krijgen is de doodsoorzaak dan de trap?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Wel gelijk weer paniek natuurlijk "cannabis is slecht" reacties zullen wel volgen, al zal het wellicht niet eens de oorzaak zijn van cannabis (al hoor je nooit van alle incidenten met "gewone" medicatie, wellicht omdat het te vaak gebeurd).

Comment

Zit je nou grappen te maken over mijn gewicht? Pfft. Volgens die BMI formule ben ik misschien iets te klein voor mijn gewicht, maar dat is maar een paar centimeter

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Iets te klein voor het gewicht? Ik ga het vanaf nu ook zo beginnen uitdrukken
                  "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

silly billy die lijkschouwer ..

ik voel het ook aan men hart, dat geblow van me ..
                    mijn hart gaat sneller slaan, ik hou van de mensen rondom me,
                    nog meer dan ik al deed voorheen, boem zegt men hartje boem,
                    snel nog eentje opsteken voor ik de pijp aan maarten geef,
                    voor ik het hoekje omga, voor ik de man met de zijs ..
                    dude serieus die kerel is niet goed wijs .. zucht

patholoog .. pathologische leugenaar ja ..

Comment

Ze moest maar zoveel tabak niet in haar joint gerold hebben...

Comment

Denk dat ze bang hebben omwille van de legalisatie in de states en dat dat zou overwaaien naar hier.
                        Lijkt me dat de propagandamolen van start is, valt me op de laatste tijd dat de reefer madness techniek weer naar boven komt.

Comment

Ze zouden beter eens controleren wat erbij die cannabis zat, Engeland staat bekend voor de meeste vervuilde wiet van heel West-Europa en ik dacht zelfs in heel Europa. Wat ze er allemaal bijkappen is wel giftig, maar natuurlijk zijn er weer mensen die het al te graag op cannabis zelf steken. Misselijk wordt ik van deze keer op keer leugens over cannabis. Terwijl ik dit bericht schreef zijn er weer honderd mensen gestorven aan alcoholvergiftiging, verkeersdoden door alcohol en alle andere reden van deze gevaarlijke drug. Maar ja wie ben ik om dit te zeggen.

Comment

Hier ook al nu, en in 2004 zou er nog iemand aan zijn overleden.

Comment

Nou zijn ze in Engeland schijnbaar toch wat gevoeliger voor druks.
                              Het aantal druggerelateerde sterfgevallen is ook veel hoger dan bijv. in Nederland.

drugsgerelateerd.JPG (bron)

Cannabis is zelden fataal op zichzelf, maar als ik stoned als een garnaal de vaart in rij met m'n auto en niet meer weet hoe ik moet zwemmen is dat wel cannabis gerelateerd.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X