Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elektronicareus Philips verdiende miljoenen aan Nederlandse wietteelt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Elektronicareus Philips verdiende miljoenen aan Nederlandse wietteelt

Korting op 420shop
    Voorlopig is het leveren van lampen voor wietteelt niet strafbaar in Nederland, maar een nieuwe wet zal daar binnenkort verandering in brengen. nieuwsblad.be

Re: Elektronicareus Philips verdiende miljoenen aan Nederlandse wietteelt

Man wat een nieuws.
    Philips in de wietlampen ? Nee toch ?
    Ik zeg meteen die naam van het shirt van PSV verwijderen.
    Dat stadion hernoemen en de clubnaam veranderen.

Verhaal van Philips hangt ook slecht in elkaar.
    Waarom ontkennen dat je lampen maakt voor de tuinbouw ?

Ik vermoed dat het hier een eigen handeltje van een werknemer betreft en dat die het benauwd kreeg toen hij niet genoeg kon leveren.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zag het gisteren op de NOS nieuws ticker inderdaad. Die Philips lampen worden toch bij vrijwel alle growshops verkocht? Is die "ene afnemer" dan een soort tussenhandel voor alle growshops ofzo? Of gaat het dan om een afnemer die er zelf wiet mee verbouwt? Hoe weten ze sowieso dat ze aan de wietsector leveren of niet. Die Gavita armaturen worden bijvoorbeeld toch zowel door tuinders als wiettelers gebruikt.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik vind het ook maar een maf verhaal, maar dat vetgedrukte is wel blijven hangen bij mij.

Comment

Ja, die wetswijziging is er al haast door. Of het moet een grap zijn, want de stemming in de 1e kamer staat voor 1 april gepland.

Last edited by Wietefras; 3 February 2014, 20:51. Reden: april vergeten :(

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Je ziet met wat ze zich in de Wetstraat bezig houden in tijden van crisis en werkloosheid ...

Denken zo nog wat poen te kunnen rapen door de onschuldige thuiskwekers te gaan viseren ...
              Zouden beter via de staat 1 gratis lamp per gezin uitdelen op jaarbasis

Dan belonen ze de werkende mens eens een keer, en straffen ze de commerciele kwekers die hun rommel via illegale circuits aan de man brengen ....

Comment

Nu maar boksen dan voor legale hennepteelt dan. Dat gaat niet met leuke (en dure) festivalletjes zoals de VOC doet, maar door politici uit te nodigen om gratis flink te komen eten in dure restaurants. Lobbyisten voorzien van een nieuwe bolide, en opeens knalt zo'n voorstel door de kamers heen. Met zulksoort praktijken haal je mij het bloed onder de nagels vandaan, maar het werkt. Al-tijd, gegarandeerd. Niets is zo machtig als het schuldgevoel van een politicus, en dat bereik je pas door ze iets te geven.
                Zelf mee mogen maken op het EU parlement toen het nog in Strassbourg zat; trakteer iedereen en het is direct handjes schudden. Trek een spandoek en ze lopen je glans voorbij. Het blijven mensen waar je mee speelt. Ik snap niet dat een partij als de VOC dan juist de burger probeert aan te spreken met 90% van het budget, want we weten inmiddels dat die burgers geen zak te vertellen hebben.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Binnen 2 minuutjes te zien op Canvas, Ter Zake.

Comment

als ze die lampen niet meer mogen verkopen in growshops. dan kan ik ze krijgen op het werk.
                    Daar worden ze gebruikt om het terrein te verlichten.

Comment

Ik snap ook niet waarom PVV en VVD zo tegen wiet zijn. Dat zouden toch liberale partijen moeten zijn die voor vrijheid van de burger staan (staat ook doodleuk in hun naam).

Maar goed, wie weet zijn het wel de commerciele wiet telers die achter de afbraak van het gedoogbeleid zitten. Die hebben geen last van al dat soort onzinnige wetjes. Zij hebben er ook alleen maar belang bij dat hun monopolie positie behouden blijft. Zou me niets verbazen dat die de politici zich juist laten feteren door deze grote criminelen. Net zoals Philips daar blijkbaar nogal innige banden mee had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Nu maar boksen dan voor legale hennepteelt dan. Dat gaat niet met leuke (en dure) festivalletjes zoals de VOC doet, maar door politici uit te nodigen om gratis flink te komen eten in dure restaurants. Lobbyisten voorzien van een nieuwe bolide, en opeens knalt zo'n voorstel door de kamers heen. Met zulksoort praktijken haal je mij het bloed onder de nagels vandaan, maar het werkt. Al-tijd, gegarandeerd. Niets is zo machtig als het schuldgevoel van een politicus, en dat bereik je pas door ze iets te geven.
                        Zelf mee mogen maken op het EU parlement toen het nog in Strassbourg zat; trakteer iedereen en het is direct handjes schudden. Trek een spandoek en ze lopen je glans voorbij. Het blijven mensen waar je mee speelt. Ik snap niet dat een partij als de VOC dan juist de burger probeert aan te spreken met 90% van het budget, want we weten inmiddels dat die burgers geen zak te vertellen hebben.
                        De nagel op de kop!

Comment

Daar zeg je iets

Comment

Linkje naar de Terzake aflevering. Kan een NL'er bevestigen of hij dit ook kan bekijken?
                            "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

dan koop je ze toch van een ander merk, de industrie is de laatste jaren zo aan het groeien dat gaat de philips met zijn lampen in Nederland echt niet alleen gaat kunnen tegenhouden haha

Comment

Bezig...
                              X