Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste jobbeurs voor Cannabis industrie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste jobbeurs voor Cannabis industrie

    Korting op 420shop
    Deze week organiseerde O.penVAPE de eerste jobbeurs ooit voor de groeiende Cannabis industrie. Het bedrijf zoekt in de Amerikaanse staat Colorado medewerkers vanaf 21 jaar voor verschillende functies.

    De organisatoren van de jobbeurs mikten op 600 deelnemers, maar uiteindelijk solliciteerden er 1200 werkzoekenden. Een groot succes volgens de organisatie. In september 2013 werd een wet goedgekeurd dat het mogelijk maakt om cannabis vrij te verkopen in Colorado.

    Jobcreatie
    Het duurde niet lang voor de eerste coffeeshops hun deuren openden in Colorado. Door de nieuwe wetgeving ontstaat er een hele nieuwe industrie van cannabis kweken en verkopen. Op de jobbeurs werd dan ook gezocht naar zowel cannabiskwekers als managmentfuncties. Voorstanders van legalisering van cannabis wijzen ook steeds op jobcreatie als voordeel.

    "Het duurde zo lang om enkele geschikte kandidaten te vinden via de reguliere kanalen", legt Todd Mitchem van O.penVAPE uit. Toen hij in de krant een advertentie zag staan over een jobbeurs uit een andere sector wou hij er zelf ook een organiseren.

    Bron: HLN.

    #2
    Re: Eerste jobbeurs voor Cannabis industrie

    Kweken als job, haha zou mijn grootste droom zijn die uitkomt!

    Comment


      #3
      Re: Eerste jobbeurs voor Cannabis industrie

      Nice openminded people

      Comment


        #4
        Re: Eerste jobbeurs voor Cannabis industrie

        Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
        Kweken als job, haha zou mijn grootste droom zijn die uitkomt!

        Comment


          #5
          Re: Eerste jobbeurs voor Cannabis industrie

          daar voeg ik me ook aan toe

          woonde ik daar maar :p
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          Bezig...
          X