Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gewoon roken van wiet gaat weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: gewoon roken van wiet gaat weg

jajajaja hahahaha je bent gewoon lachwekkend, inhoudloze smurf, IEMAND OP SCHRIJFSTIJL AANSPREKEN HHAHAHA ZO LAAG

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
    al die jaren als een bezetene ervaring hangen opdoen heeft je geen goed gedaan zoals Q al kwam te zeggen.
    dat krediet waar je je op beroept heb je helaas in de laatste 3 etmalen vergooid.

DAT IS JULLIE PROBLEEM ER IS GEEN KREDIET, ER IS GEWOON MENSELIJKHEID EN OPENMINDED ZIJN.
    stop toch gewoon.

stop met schelden .. PAS NET HEB IK IETS VAN BOZE UITLATINGEN GEDAAN, DUS WAAR HEB JE HET OVER?
    stop met onzin spuien .. WAT IS SPUIEN VOLGENS JOUW......VOLGENS MIJ IS DAT ONZIN UITKRAMEN,ALS JIJ MIJ INHOUDELIJK NIET BEGRIJPT IS DAT AAN JOUW IQ
    stop met flagrante leugens te verspreiden .. WELKE LEUGENS..... ZEG DAN!!!
    stop met hier jouw gelijk te proberen halen, je hebt je eigen 'ruiten' ingegooid, in je eigen been geschoten ..
    ER IS GEEN GELIJK HALEN MAAR MIJN GEWOON ZONDER ZOGENAAMDE ETHIEK VERANTWOORDEN IN EEN OPEN DISCUSSIE DIE JULLIE ZELF OM ZEEP HELPEN

dan

stoppen wij met trollen ..
    TROLL ZOVEEL JE WILT IK HEB ER GEEN LAST VAN MAAR LIEG NIET DAT IK ZOU LIEGEN, JA ME LEEFTIJD DAN WAT IS ER DAN? IS MIJN KREDIOET VERSPEELD HOU OP MAN, IK HOEF EN WIL ME NIET ACHTER ZULKE SLECHT ONDERBOUWDE ARGUMENTEN SCHAREN
    Alweer bevestig je wat ik in mijn vorige reply zei.
    Last edited by Ganjax; 8 April 2014, 14:59.

Comment

Volgens mij ben je zoals ganjax zei, een jongen van 16-17 jaar of lager met een flinke taalachterstand en dr is nog wel wat mis.

Hoe verder je in werkelijkheid van mijn geschatte leeftijd af zit hoe verontrustender..
      Last edited by Cookaap; 8 April 2014, 15:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cookaap View Post
        volgens mij ben je zoals ganjax zei, een jongen van 16-17 jaar met een flinke taalachterstand en dr is nog wel wat mis.

Hoe verder je in werkelijkheid van mijn geschatte leeftijd af zit hoe verontrustender..
        aan jouw reactie te zien, heb je tottaal geen idee, hoe de mens is, dus moet het maar een minderjarige zijn..........

Als er in een brief aan jullie geschreven de weg naar een pot goud staat, zullen jullie de brief niet begrijpen omdat er spelfouten instaan?

Stop met het verkopen van een niet bestaand ethiek en reageer eens als een volwassenen op en met inhoud

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
        Alweer bevestig je wat ik in mijn vorige reply zei.

JIJ HEBT NOG GEEN ENKEL VAN WAARDE OF OP DE INHOUD GERELATEERDE MENING WEERGEGEVEN, JIJ PROBEERD ANDEMANS STANDPUNTEN TE BEKRACHTIGEN DOOR JE ALS EEN INHOUDLOOS PERSOON ACHTER EEN UITLATING VAN EEN ANDER TE STAAN..... KOP OP....IK WEET ZEKER DAT JIJ VEEL BENT MISGELOPEN IN JE LEVEN HAHAHAHAHAHAHA

Comment

Ik vind jullie allemaal laag momenteel....
          als jullie je er zo aan storen ga er niet op in dan ook verdder,anders ook niet achteraf komen zeiken.

@de topic starter je zult vast wel boven de 18 zijn,
          maar kap met het doordrammen en gelijk willen krijgen,

ik heb het idee dat je autistisch bent of aangelegd (no hating)
          want autistische mensen zijn echt niet dom,

alleen het stukje doordrammen en gelijk willen krijgen kan vervelend overkomen na andere al snel.

dus ik suggeer dat jullie bij deze allemaal stoppen met het topic vol onzin te droppen.
          en het spelletje ik wel hij niet nu eens heel snel van gaan afhaken.

staff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Post
            aan jouw reactie te zien, heb je tottaal geen idee, hoe de mens is, dus moet het maar een minderjarige zijn..........
            We kennen je niet, maar gezien de bagger die je hier neer pleurt is voor ons de keuze toch wel beperkt tussen "minderjarig" en "minderwaardig".

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
              ik vind jullie allemaal laag momenteel....
              Als jullie je er zo aan storen ga er niet op in dan ook verdder,anders ook niet achteraf komen zeiken.

@de topic starter je zult vast wel boven de 18 zijn,
              maar kap met het doordrammen en gelijk willen krijgen,

ik heb het idee dat je autistisch bent of aangelegd (no hating)
              want autistische mensen zijn echt niet dom,

alleen het stukje doordrammen en gelijk willen krijgen kan vervelend overkomen na andere al snel.

Dus ik suggeer dat jullie bij deze allemaal stoppen met het topic vol onzin te droppen.
              En het spelletje ik wel hij niet nu eens heel snel van gaan afhaken.

Staff

ik zeg je dat je een goed inschattings/belevings problematiek vermogen van een mens hebt.....bedankt

Comment

@stafford: je mag dat vinden, het is nog steeds een stel vrije landen onder elkaar dus er is vrijheid van meningsuiting.
                iedereen mag zijn mening uiten in de hoop er iets uit te leren, openminded wil zeggen dat je kennis van anderen toelaat in je hersenpan zonder dat je gaat roepen en schreeuwen.
                weinigen is het gegeven om zo rustig en raak te antwoorden op onsamenhangende stierenstront. ik mag hopen dat de topicstarter iets meedraagt dankzij dit over en weer gediscussieer, echter ik kom enkel een belofte na .. ik trol rustig verder, er is toch niks anders te doen.

@topicstarter
                iets intikken met kapitalen is roepen .. dus euh :
                ROEPT ZO NIET

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                  Ik vind jullie allemaal laag momenteel....
                  als jullie je er zo aan storen ga er niet op in dan ook verdder,anders ook niet achteraf komen zeiken.

Comment

En zo is het wel weer genoeg geweest!
                    Wil je elkaar het leven zuur maken, doe het dan.
                    Maar niet hier op het forum:afgelopen!

Comment

Als ik mijn wiet gewoon rook dan gaat ie weg ... logisch toch!

Grtz Hash
                      Geniet nooit met mate !

Comment

Ik wist waar ik aan begon toen ik hier kwam typen. Vermakelijk!
                        Fijn, als het precies zo gaat als je verwacht. Daar hoef je geen psocogoloog voor te zijn of een werkend derde oog te hebben.
                        Commentaar op spelling etc. is nog niet zo laag als mensen gaan ver/be-oordelen op basis van hun daadwerkelijke woorden. Dat wilde ik wel nog even zeggen.
                        Ik heb zoveel meer toe te voegen, maar ik gun het 'm niet.
                        Ajuus!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                        X