Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
warmtebeeldcamera aan. Daarmee kun je over de daken van thuiskwekers vliegen en snel ontdekken waar zich plantages bevinden. De lampen geven namelijk dag en nacht warmte af. iPad
Droevige wereld geworden eerst drones voor spionage en erna uitgerust met raketten voor kil en nu criminelen, waar gaan wij naar toe.
Mocht ik een drone hebben zal ik zeker niet op zoek gaan naar wietplantages eerder naar knappe dames die naakt zonnebaden
Ik kan het wel beamen, vanwege mijn werk kom ik soms in contact met onfrisse heren. Om het zo maar te noemen. Zij waren opzoek naar manieren om drones zelf te voorzien van warmtecamera's. Goed, om je eigen hokjes te checken; prima. Maar die dingen moesten een bereik hebben van een paar kilometers, dat is niet zomaar. Tenminste, ik kan geen andere reden verzinnen - onder bekende drugs criminelen - om warmtebeelden te moeten vastleggen op 4km afstand.
Comment