Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederland: Verkiezingen Europees Parlement 2014, Cannabis Kieswijzer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nederland: Verkiezingen Europees Parlement 2014, Cannabis Kieswijzer

Korting op 420shop
    Kon hem nog niet vinden op het forum, voor de stemmende nederlanders (en niet stemmen is, vind ik dat je geen recht heb om te zeuren, is zonde)..

De cannabis kieswijzer, kies de juiste partij!

Gegroet!

Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

Re: Nederland: Verkiezingen Europees Parlement 2014, Cannabis Kieswijzer

De standpunten van partijen zijn na de verkiezingen alleen onderhandelpunten en niets meer waard.
      Bovendien zijn er geen cannabis-kweek-vriendelijke partijen.
      Alleen een paar die door de lobby van coffeeshops wat dingetjes noemen die voor ons thuiskwekers totaal niets waard zijn, slecht zelfs.

Al dat gepolder is niet mijn ding. Als je ergens voor staat, moet je daarvoor gaan.
      Ik vind dat de grootste partij zijn standpunten zou moeten mogen doorvoeren, en niet proberen iedereen het naar de zin te maken door de standpunten zo af te zwakken dat iedereen er "wel mee kan leven".
      Alleen dan heeft stemmen ook echt zin, omdat je weet dat het gaat gebeuren.

Ah, de gulden...
      Wie wil er terug naar de gulden ? Ik niet hoor. Dat kost weer miljarden !
      Terug naar de gulden is een lachertje...daar schiet de Nederlander niets mee op, da's gewoon (weer) een kwestie van omrekenen.
      De prijzen worden dan twee keer zo hoog en er wordt gulden achter gezet in plaats van euro.

Of je 1500 euro verdiend en de huur kost 500, of je verdiend 3000 gulden terwijl de huur 1000 gulden is...Het lost niets op, er is geen verschil weetjewel..
      Ik snap de echte gedachte wel : mensen willen terug naar het prijsniveau6000 eurootjes schoon...

Over de Guldentijd gesproken..:.. Dat is meer dan 16.000 gulden. Per maand !

Mocht je nog geen onvrede voelen, hier een linkje
      Last edited by QnQ; 12 May 2014, 13:45.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik snap je wat betreft de waarde vd munt.. T ging me meer om het feit dat geen enkele Nederlander toen de euro wilde, maar het gebeurde toch.. En terug kan niet.. Op de eerste plaats niet zonder de Duitse Mark. En ten tweede gaat Rotterdam (eigenlijk het hele land) naar de klote want dan wijkt alle zeevracht uit naar Antwerpen...
        Misschien en de gulden terug, en legalisatie van wiet.. Zijn we binnen een week uit de staatsschuld
        neej laat t maar zo.. Straks is het gelegaliseerd en dan gaan ze juist de thuiskwekers aanpakken omdat ze daar niks aan verdienen..
        Zo zie je maar weer.. T is niks.. En t zal ook nooit (meer) wat worden met "het systeem"
        ik steek er gewoon maar 1 op.. :hps:
        En ze lullen maar een eind weg daar in Den haag....

(running)

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorlog... Tsjaa.. Tegen wie ? Tegen het systeem !? Leve de illuminati !
            Ik had stiekem gehoopt dat dat occupy door zou zetten... Maar neej.
            ach.. T loopt vanzelf in de stront.. Het duurt alleen een beetje lang..
            en omdat ik daar in mijn mensenleventje toch niks aan kan doen.......
            steek ik m nog maar es op...

(running)

Comment

Gezien de verandering elders in de wereld (VS, Uruguay etc) heb ik nog lichte hoop voor Nederland en de politieke poppenkast. Maar het zal voornamelijk een poppenkast blijven

Comment

dit is niet voor niks 'het oude continent' .. zucht

Comment

Ik ga niet stemmen voor een party dat wat soepeler is met cannabis,
                  en de rest niet goed is.

ik heb helemaal geen geloof en hoop in welke party dan ook.
                  En ik lig er ook niet wakker van.

ik blijf gewoon met deze hobby doorgaan waar ik veel plezier mee heb.
                  en ze doen maar ik trek me er weinig van aan

Comment

Toch is het zonde als je je stem niet gebruikt !
                    Al blijft het onmogelijk om een partij te vinden waar ik het 100% mee eens ben
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Als iedereen overal nou eens fuck you zou zeggen middels GEEN stem uit te brengen, das pas een signaal.
                      Europees gaan stemmen lol, de voorzitter is ni eens verkozen, geen enkel lid uit de commissie is ooit verkozen door het volk.
                      Deze verkiezingen zijn gewoon spielerei om het volk te doen geloven dat ze iets te zeggen hebben, veel geblaat en weinig wol.
                      Europa is vooral een gedrocht dat dient zodat nationaal uitgebraakte politici hun zakken kunnen blijven vullen, big corps ons leven van a tot z kunnen bepalen, en voor yankee doodle dankee is het uiteraard makkelijker om een Europees blok achter hun waanzinnige geopolitiek te scharen ipv een verzameling landen met elk hun eigen zegje.
                      Last edited by Ganjax; 20 May 2014, 13:55. Reden: woordje in zin vergeten

Comment

Comment

Bezig...
                        X