Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

    Korting op 420shop




    Maar die vlieger gaat dus mooi niet op!

    Happy times, coming they are !



    PvdA: Legaal wiet kweken i.p.v. growshopwet!
    Niks growshopwet dus, de PvdA komt daarom zelf met een wetsvoorstel: daarin wordt juist wel ruimte voor gereguleerde wietteelt geboden! Ter Horst wil dat de VVD-minister een half jaar een regio aanwijst waar een proef kan plaatsvinden met gecertificeerde en gereguleerde hennepteelt.
    Zoals jullie weten willen al meer dan 50 burgemeesters in Nederland dat de wietteelt voor de coffeeshops gereguleerd wordt. Daarvoor hebben zij het Joint Regulation-initiatief ondertekend. En guess what? Zelfs de VVD-burgemeester en tot voor kort hondstrouwe volger van het wanbeleid van Opstelten, Onno Hoes in Maastricht, is van mening veranderd! Ongelooflijk, maar waar, want dit zei hij in Nieuwsuur:

    #2
    Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

    Mooi om te horen. Echter zijn ze volgens mij wel van plan om de hobbykwekers net zo hard aan te pakken...

    Comment


      #3
      Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

      Hopelijk hebben ze het licht gezien !! en stellen de direct deftige wet op alle vlakken,zowel professioneel als op hobby vlak.
      de gereguleerd voor coffeshops en volledig toegestaan van 5 of 6 planten voor de hobbyist. zonder verdere bullshit !!! ohw yeah

      Comment


        #4
        Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

        Dat zou mooi zijn ja hopen we daar maar op !

        Comment


          #5
          Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

          Nieuwsuur brengt onafhankelijk, onpartijdig en ongebonden achtergronden bij het nieuws.

          Comment


            #6
            Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

            Ja, maar zoals je zelf in dat andere bericht al aanhaalt "De overige hennepteelt zou dan keihard moeten worden aangepakt". Ik ga er dus niet vanuit dat ze dan hobbyteelt wel ineens goed gaan vinden.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

              xactly!

              goed organiseren en de criminaliteit hard aanpakken
              Hobbykwekers zoals jij en ik behoren dan tot die criminaliteit.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                Dat komt omdat de blower hier lui is omdat je het in elke stad kan krijgen.
                In landen zonder shops zijn rokers althans die wel nadenken over wat ze willen roken georganiseerd.
                Hier niet en geen geluid is geen gehoor.
                Dus niet de shops maar de rokers moet in aktie komen.

                Comment


                  #9
                  Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                  @MWay klopt maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      xactly!



                      Hobbykwekers zoals jij en ik behoren dan tot die criminaliteit.
                      Daar ben ik ook bang voor.
                      Ze hebben het vooral over de coffee shops.

                      Waarom niet gewoon legaal maken, eisen stellen en controleren ?
                      Vooral of in het geval van binnen kweek, het wel veilig aangesloten word.

                      Dat er hier een paar huizen verderop brand uitbrak, op een zolder, vanwege een hufter die het duidelijk niet goed aangesloten had, is iets waar ik me best kwaad over kan maken.
                      Je brengt een aantal mensen echt in levens gevaar.
                      Dat ze daar iets tegen willen doen, begrijpen we allemaal wel.

                      Verbieden helpt echter niet, want dan hadden we dit probleem niet.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        #12
                        Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                        Liever terug gaan dan naar hoe het was in de jaren 80 en 90, best gezellige tijd toen voor liefhebbers van het groene kruid.

                        Comment


                          #13
                          Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                          Liever terug gaan dan naar hoe het was in de jaren 80 en 90, best gezellige tijd toen voor liefhebbers van het groene kruid.
                          Idd Ganjax mijn thuisdealer in 1984 kweekte zelf bio.
                          Wel altijd de zelfde wiet oldschool Citral zwaar rokertje heavy stoned.
                          Kapot gemaakt toen er een coffeeshop met wiet kwam.
                          Zulk heerlijk volk.

                          Comment


                            #14
                            Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                            Klopt het Nederlandse volk is ook te laf en te lui.
                            Al zet je een actie op, roept 10.000 man dat ze komen en met geluk komt een 500 man opzetten.

                            Een hoop mensen blijven ook liever lui onder het motto, Je kunt hoog en laag springen maar de overheid luistert toch niet en doet wat hij zelf wil.

                            Grote verdeeldheid onder bevolking is hier ook een schuldige van.
                            Bikers, Marokkanen, Gabbers, Skaters, Gothics, Krakers, Hippies, Zakenmannetjes, New kids types (a.k.a. Brabanders), Achterbuurt volk, etc.
                            Als hier al iets tussen staat waar je zelf liever niet mee geassocieerd wil worden ben je al onderdeel van het probleem.


                            Maar ook verkeerde informatie via media zijn hier oorzaak van.
                            Dit volgende schema is misschien wel op Amerikaanse t.v. gericht maar klopt verder ook uitmuntend bij het onze.

                            true.jpg
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              #15
                              Re: BREAKING NEWS: PVDA laat minister Opstelten vallen!

                              Beginnen waar het om draai.
                              De roker.
                              De meeste burgermeesters en wethouders van de meeste partijen zijn op de hand van legaliseren.
                              Maar Opstelten gaf gisteren zelf ook al het antwoord het volk wil het ook zo.
                              En waarom kan hij dat zeggen?
                              Omdat je ook niets hoor.
                              Handtekeningen ophalen voor een referendum.
                              Is misschien wel een goed middel.
                              Goed organiseren en dan beginnen te verzamelen landelijk.
                              Dus word het hoog tijd dat het volk zich laat horen in combo met de hobbykweker en de man met verstand en de bezorgde ouders van Nederland.

                              Al dromend over glazen potten vol met vrouwelijk schoon.

                              Ik droom lekker verder.


                              Het is in het land van Ivo waar ik woon!

                              Comment

                              Bezig...
                              X