Een nieuwe drug, een concentraat van marihuana, doet de ronde in de VS en wint aan populariteit onder jongeren. Met straatnamen als 'wax', 'butter' en 'honeycomb' bevat het goedje, dat op lipbalsem lijkt, de potentie van vijftien tot twintig joints. Het betreft een brouwsel van wietolie en butaan. Bij de aanmaak van de drug durft het al eens foutlopen: ontploffingen in huislabo's zorgen voor lelijke brandwonden.
Volledige link:
'Nieuw' noemen ze dit dan in de krant
BHO olie bestaat nu toch al wel een tijdje denk ik.
Dat het een heuse trend was onder stoners in de VS en er regelmatig een keuken ontplofte wist ik ook al.
Mij lijkt het niks die wax, voor medicinale gebruikers bij extreme pijnbestrijding kan het zeker nuttig zijn maar voor recreatief gebruik lijkt het me te sterk.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met BHO olie?
Is er ook iemand iemand die ongeveer weet hoe lang dit al gedaan wordt? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Volledige link:
'Nieuw' noemen ze dit dan in de krant
BHO olie bestaat nu toch al wel een tijdje denk ik.
Dat het een heuse trend was onder stoners in de VS en er regelmatig een keuken ontplofte wist ik ook al.
Mij lijkt het niks die wax, voor medicinale gebruikers bij extreme pijnbestrijding kan het zeker nuttig zijn maar voor recreatief gebruik lijkt het me te sterk.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met BHO olie?
Is er ook iemand iemand die ongeveer weet hoe lang dit al gedaan wordt? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Comment