Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Werkstraf voor kweken hennep op balkon Zutphen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Werkstraf voor kweken hennep op balkon Zutphen

    Korting op 420shop
    http://www.destentor.nl/regio/zutphe...phen-1.4515731

    ZUTPHEN - "Ik dacht door de hennepplanten buiten neer te zetten, dat ik dan hooguit een boete zou krijgen." De 28-jarige L.S. uit Zutphen moest echter tot zijn schrik woensdag voor de rechter verschijnen.

    S. had in de Beethovenstraat 34 hennepplanten op zijn balkon staan. De politie kreeg een anonieme tip over de planten, gevolgd door een tip over stankoverlast. Agenten troffen bij een huiszoeking augustus vorig jaar de planten op het balkon aan, maar binnen stonden er nog meer in een kweektent. In totaal 104 planten waren in de woning van S. te vinden. "Een uit de hand gelopen hobby", noemde hij het. Een hobby met vergaande gevolgen: Woonbedrijf Ieder1 gooide hem zijn huis uit. Hij woont inmiddels bij zijn vriendin en is recent vader geworden. "En als vader moet je het goede voorbeeld geven", zei de rechter. S. beaamde dit. Hij wil graag een werkstraf verrichten. Hem was door het Openbaar Ministerie een werkstraf van 80 uur aangeboden, maar S. kwam niet opdagen. Hij heeft de brief nooit ontvangen omdat hij middenin de gedwongen verhuizing zat. De officier van justitie besloot niet van deze eis af te wijken. De rechter vond de eis passend en legde deze op. ,,Die 80 uur ga ik netjes verrichten'', besloot S. de zitting.
    Baas in eigen brein.

    #2
    Re: Werkstraf voor kweken hennep op balkon Zutphen

    Die tachtig uur zijn nog wel te overzien.
    Maar van de huisuitzetting heeft de beste man langer last: de eerste paar jaar komt hij niet meer via een corporatie niet meer in aanmerking voor een sociale huurwoning. Dan moet hij op de particuliere markt gaan huren en waarschijnlijk zo'n hoge huur betalen, dat hij niet in aanmerking komt voor huurtoeslag.
    Overigens vind ik het niet slim om naast een balkonteelt tegelijkertijd binnenshuis ook een plantage op te zetten.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Werkstraf voor kweken hennep op balkon Zutphen

      104 is geen eigen gebruik meer. Valt nog mee 80 uur.

      Comment


        #4
        Re: Werkstraf voor kweken hennep op balkon Zutphen

        wel stom idd 34 op je balkon als je er nog 70 binne hebt staan

        Comment

        Bezig...
        X