Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schapen stoned
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Schapen stoned
Best dat ze 'maar' stoned waren, als ik me niet vergis, kan THC dodelijk zijn voor dieren!
Tijdens een onderzoek in de jaren zeventig was een mondeling toegediende dosis van meer dan 3 gr/kg bij de meeste geteste honden en apen niet genoeg om ze te doden. Hoewel sommige dieren al bij 1 gr/kg stierven, gebeurde dit maar in een paar gevallen. Het was niet voldoende om een gemiddelde dodelijke dosis (LD50) op te baseren, want daarvoor moet ten minste 50% van een bepaalde populatie sterven.
Ter vergelijking: van de meeste ‘eet-icijnen’ met cannabis die tegenwoordig in de VS te verkrijgen zijn, schat men dat ze tussen 15 en 50 mg per dosis bevatten, hoewel sommige producten met een hoog gehalte tot wel 200 mg kunnen bevatten. Een volwassene van zestig kilo zou 180 gram pure THC moeten innemen om een dosis van 3000 mg/kg te bereiken en het is zeer onwaarschijnlijk dat hij hieraan zou sterven, hoewel dit bij mensen niet uitgebreid is getest. Volgens een andere schatting zou een mens voor een dodelijk effect binnen veertien minuten 680 kg cannabis moeten roken. Zou intraveneuze THC dodelijk kunnen zijn?medicinale cannabis. In verschillende landen wordt onderzoek
Comment
-
Re: Schapen stoned
mijn planten staan ook tussen de schapen ,
mijn mannelijke plant twee jaar geleden niet aangekomen ,
mijn twee vrouwtjes (voorbloei) vorig jaar gewoonweg opgepeuzeld,
mijn vrouwtjes dit jaar in bloei 5 weken en dan onbeschermd, daar bleven ze toch vanaf,
blijkbaar waren dat hongerige schapen
grtz
B2N
Last edited by member16666; 21 October 2014, 01:26.
Comment
Comment