Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiettop Belgiė: Stop gedogen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dat die belgen eens bemoeien in hun eigen gemeente, bemoeials
Ben dan ook wel belg, maia wat doe je eraanLast edited by westport; 24 February 2009, 17:44.
-
Ik vind niet dat er iets mis is met belgen in het algemeen, en dat het allemaal domme eikels zijn hier heb ik het toch ook wat moeilijk mee Saint. Ik denk dat het beter is als je mensen ziet als individuele wezens met een eigen wil. Een gehele bevolkingsgroep veroordelen omdat een paar politici oogkleppen aanhebben vind ik toch wat overdreven.Last edited by kanonierke; 24 February 2009, 09:33.Greetz
Comment
-
`t is jammer inderdaad. Helaas zijn wij gebruikers de enige (op een paar zeldzame na) die beseffen waar het werkelijk om draait. Onbegrip, onwetendheid en macht vieren hoogtij in deze.
I have a dream, al people living together in harmony, smoking and growing weed. The world will be better off. Amen"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
Medigebruiker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kim View Post`t is jammer inderdaad. Helaas zijn wij gebruikers de enige (op een paar zeldzame na) die beseffen waar het werkelijk om draait. Onbegrip, onwetendheid en macht vieren hoogtij in deze.
I have a dream, al people living together in harmony, smoking and growing weed. The world will be better off. Amen
lekkere topjes voor ontspanning
papier
touwen
olie = brandstof = energie
en makkelijke manier of C02 weg te nemen en te vervangen met heel veel O2 voor de mens door bossen hennep te laten groeien overal te wereld groeit het. en groeit zeer snel
achja ik snap de weinig kritische geest van veel mensen niet meer , komt waarschijnlijk doordat ze ons altijd maar in angst willen laten leven met al hun politieke zever en oorlog . een bange mens is nen brave mens he die luistert dan denkt hij zelf niet meer na
Comment
Comment