Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederwiet redding voor Oost-Groningen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nederwiet redding voor Oost-Groningen

Korting op 420shop
    Nederwiet redding voor Oost-Groningen100% werkgelegenheid
    De kleurrijke politicus lanceerde zijn plan eerder dit jaar, maar volgens Langen wordt het nu tijd dat Den Haag in actie komt. 'U als minister kan zorgen voor honderd procent werkgelegenheid in ons gebied,' zo schrijft Langen.

Redding
    Hij wijst Opstelten er op dat de legale kweek van nederwiet de redding voor Oost-Groningen betekent. 'Met de miljarden die in deze sector worden verdiend kunnen de werkvoorzieningschappen gered worden. Daarmee wordt voorkomen dat wij allemaal artikel-12 gemeenten worden.'

Georganiseerde misdaadBron: http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141337

Re: Nederwiet redding voor Oost-Groningen

Tsjaa... En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Comment

Al ziet 101% van de bevolking dat de manier waarop het nu is niet werkt, dan nog zegt Opstelten dat het niet kan/haalbaar is.

Comment

Google maar eens IRT affaire zie je waar Opstelten vandaan komt.

Comment

Ik heb een bedrijfsplan uitgewerkt voor een cannabisbedrijf (voor het geval dat er ooit gelegaliseerd gaat worden) maar als ik 400-600m2 aan bedrijfsruimte heb, heb ik echt genoeg aan hooguit 10 man personeel. Dan neem ik labwerk en administratie etc. Meegerekend.
          Ik weet niet hoeveel mensen er in groningen wonen, maar lijkt me raar als dat opeens voor zoveel werkgelegenheid kan zorgen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Was er laatst ook niet geschat dat de bruto opbrengst van wiet neerkwam op een half miljard per jaar. Dat is toch wel wat anders dan "miljarden"? Neem aan dat ook slechts een klein deel dan naar die kwekerijen zal gaan.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bij voldoende afname en prijzen van het huidige stelsel, kwam ik uit op ongeveer 180K voor de belastingdienst per jaar.
              En dat dan alleen met wietverkoop. Edibles en tincturen, medische producten etc. Heb ik niet meegerekend omdat de afname daarvan te verwaarlozen is in NL.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
              X