Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 planten aangehouden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

6 planten aangehouden

Korting op 420shop
    Daarlerveen - Op donderdag 19 februari 2015 om 14:29 uur kreeg zijn agenten van het team Hellendoorn een woning, gelegen aan de Gozem Gritterstraat te Daarlerveen binnengetreden op grond van de Opiumwet.

In de woning troffen zij een inwerking zijnde hennepkwekerij met zes planten aan. De goederen voor vervaardiging en planten zijn in beslag genomen en vernietigd. De 25-jarige bewoner is aangehouden en na verhoor heengezonden. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt. (bron: Politie Hellendoorn)

Daarlerveen - Op donderdag 19 februari 2015 om 14:29 uur kreeg zijn agenten van het team Hellendoorn een woning, gelegen aan de Gozem Gritterstraat te Daarlerveen binnengetreden op grond van de Opiumwet.In de woning troffen zij een inwerking zijnde h...

Re: 6 planten aangehouden

wat 'n triest volk om 6 plantjes al 'n kwekerij te noemen
    zo zie je maar weer hoe betrouwbaar onze buren zijn
    uit onderzoek blijkt dat +/- 75% van de maatschappij aangifte doen bij verdenking van hennep/wiet/cannabis teelt
    we leven dus in 'n land vol verraders helaas
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Yep, van je omgeving moet je het maar hebben..
      Als je wat grond bij de voordeur knoeit ben je al in beeld.

Vroeger kon je nog gewoon een koolstoffilter van het balkon gooien.
      Als je 'm daarna maar opruimde.

Halfjaarcijfers 'Meld misdaad anoniem'.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Waren wij niet ooit dat land dat zo trots was op ons gedoog beleid ?
        Kijk sommige staten n Amerika waar je met een simpel papiertje kan kweken op een manier die hier minig proffesionele kweker de ogen uitsteekt.

Comment

Mjah, nou is dat niet echt een simpel papiertje, en in elk district is het weer anders geregeld.
          Maar ik ben het wel met je eens.

Het grote probleem, de broodkwekers, moeten we vanaf zien te komen.
          Een middel zou zijn om 1-5 plantjes toe te staan, dan wordt de afzetmarkt al een stuk kleiner.
          Verder een veel beperkter aanbod van coffeeshops en alleen shops met een eigen kwekerij zodat de inkoop ook geregeld is.
          BTW erop en start dan maar eens een pilot van 5 jaar.

Anyhow, zo zie je maar dat je erg voorzichtig moet zijn als thuiskweker.
          De buren zien niet dat jij een paar plantjes kweekt, die zien jou met zakken grond naar binnen gaan.
          In gedachte zien ze bandieten, criminelen en brandende huizenblokken en pakken meteen de telefoon.

Comment

hij had beter 5 planten in speciekuipen moeten kweken , had ie tenminste meer opbrengst dan 6 plantjes en geen proces verbaal gehad denk ik

Comment

Lets not criticize but legalize

Comment

Mij kunnen ze niet uitleggen waarom ik niet binnen twee plantjes onder een lamp mag groeien.
                Met twee plantjes onder een lamp, hoef ik niet meer naar de coffeeshop.

Ik kan het je uitleggen , als je niet naar de coffeeshop gaat , geef je niks meer uit om de staatskas te spekken , als je erheen rijdt gebruik je benzine en wordt je onderweg mischien nog geflitst en dat is goed voor de overheid.
                Als je naar de coffeeshop gaat koop je mischien een blikje cola waar nog btw op zit en dat is ook goed voor ze . Het draait allemaal om geld zodat de overheid er beter van wordt en jij nog meer geld uitgeeft.

Comment

Tis toch duidelijk het mag NIET niet binnen niet buiten niet 1 niet 2 niet 100
                  En dan toch nog zeiken als je gepak word da snap ik nu niet
                  God was never on your side..

Comment

tsja ik mag ook geen 106 rijden waar ik maar 80 mag,maar die boete van 252 euro die ik een aantal dagen terug op de mat kreeg daar heb ik flink over lopen klagen vloeken en janken,ik denk dat een mens eigen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muslum View Post
                      Mij kunnen ze niet uitleggen waarom ik niet binnen twee plantjes onder een lamp mag groeien.
                      Met twee plantjes onder een lamp, hoef ik niet meer naar de coffeeshop.

Ik kan het je uitleggen , als je niet naar de coffeeshop gaat , geef je niks meer uit om de staatskas te spekken , als je erheen rijdt gebruik je benzine en wordt je onderweg mischien nog geflitst en dat is goed voor de overheid.
                      Als je naar de coffeeshop gaat koop je mischien een blikje cola waar nog btw op zit en dat is ook goed voor ze . Het draait allemaal om geld zodat de overheid er beter van wordt en jij nog meer geld uitgeeft.

Ik ben bang dat je daar gelijk in hebt.

Comment

De illuminatie !

Comment

Hier moet ik ook de zakken potgrond in een neutrale zak naar binnen smokkelen.
                          Gelukkig heb ik een begrijpende winkelier die ze me meegeeft.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

@Belladonna ja maar toch... Frustratie moet ff geventileerd worden. Weekje balen en opnieuw beginnen.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sole mio View Post
                              Hier moet ik ook de zakken potgrond in een neutrale zak naar binnen smokkelen.
                              Gelukkig heb ik een begrijpende winkelier die ze me meegeeft.
                              De eerste keer dat ik goldlabel lightmix kocht, snapte ik absoluut niet, waarom de man de zakken ik een vuilnis zak stopte.

Later realisserde ik mij pas waarom.

Comment

Bezig...
                              X