Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 planten aangehouden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 6 planten aangehouden

Oorspronkelijk geplaatst door muslum View Post

Ik kan het je uitleggen , als je niet naar de coffeeshop gaat , geef je niks meer uit om de staatskas te spekken , als je erheen rijdt gebruik je benzine en wordt je onderweg mischien nog geflitst en dat is goed voor de overheid.
    Als je naar de coffeeshop gaat koop je mischien een blikje cola waar nog btw op zit en dat is ook goed voor ze . Het draait allemaal om geld zodat de overheid er beter van wordt en jij nog meer geld uitgeeft.

Dat is niet helemaal correct. Over de omzet wordt weliswaar geen belasting betaald (omdat deze heffing over verboden handel van cannabis op grond van EU-jurisprudentie niet is toegestaan).
    Maar over de inkomsten draagt de coffeeshop eigenaar gewoon belasting af. Daarnaast wordt (wat je zelf aangeeft) alles wat de coffeeshop naast de cannabis verkoopt belast met 6 of 21% belasting.

Naar mijn mening gaat het niet zo zeer om geld, want dat leent de overheid wel (met de toekomstige generatie als onderpand), maar het gaat om de controle.
    Controle over wat mensen met hun lichaam doen, controle over de medicijnen die je neemt, controle over de zelfvoorzienend vermogen van mensen, de economie, valuta etc..
    index.jpg

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
      Dat is niet helemaal correct. Over de omzet wordt weliswaar geen belasting betaald (omdat deze heffing over verboden handel van cannabis op grond van EU-jurisprudentie niet is toegestaan).
      Maar over de inkomsten draagt de coffeeshop eigenaar gewoon belasting af. Daarnaast wordt (wat je zelf aangeeft) alles wat de coffeeshop naast de cannabis verkoopt belast met 6 of 21% belasting.

Naar mijn mening gaat het niet zo zeer om geld, want dat leent de overheid wel (met de toekomstige generatie als onderpand), maar het gaat om de controle.
      Controle over wat mensen met hun lichaam doen, controle over de medicijnen die je neemt, controle over de zelfvoorzienend vermogen van mensen, de economie, valuta etc..
      [ATTACH=CONFIG]255247[/ATTACH]

Met eens
      Wihte widow

Comment

Controle over wat mensen met hun lichaam doen

Nou ik ben er niet mee eens , omdat ze dan ook alle tattoo shops dicht moeten gooien daar doen ze toch alles met hun lichaam wat ze willen noem je dat controle

Comment

Gewoon niemand ook echt niemand laten weten wat je doet

Comment

Hier komen kinderen van een vereniging zakken pot grond / tuin aarde gewoon aan huis verkopen dus ik zie het probleem nog niet echt
            En tis niet dat we allemaal 1 zak nemen hoor gaat per 10 zo ongeveer
            God was never on your side..

Comment

Kut Regering

Comment

Ja misschien is het kalifaat in syrie irak iets, daar regeren ze misschien oke voor je, het probleem ligt bij de bevolking die alles maar pikt.
                Nog een paar dagen dan mag je gaan stemmen op die partij die het beter gaat doen in jouw ogen.

Comment

Het probleem hierzo is dat de democratie gevaar loopt. Onze huidige regering ondermijnd de democratie en probeert meer dan ooit de onderste 90 % alles te laten betalen voor de 10% elite. En daar is democratisch gezien niets aan te doen aangezien de coalitie alles gedoogd.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
                    Ja misschien is het kalifaat in syrie irak iets, daar regeren ze misschien oke voor je, het probleem ligt bij de bevolking die alles maar pikt.
                    Nog een paar dagen dan mag je gaan stemmen op die partij die het beter gaat doen in jouw ogen.
                    In het kalifaat hebben ze alle wietkwekers de keuze gegeven alles rooien of de doodstraf.
                    Dus weinig kans daar.
                    Maar laten wij hier onze kop maar niet in het zand steken,als bv de pvv aan de macht komt mogen ze je eerst in je knie schieten en moet je met een kogel in je knie de tent zelf opruimen.

Comment

6 planten een kwekerij.. Waar gaat het toch naartoe tegenwoordig? De maatschappij is zo verzuurd. Waarom zou je nu de politie bellen bij verdenking dat iemand een paar planten heeft staan?
                      Daar win je toch helemaal niks mee. Wat voor last kan je daar nu van hebben, toch 0.. Achja tegenwoordig is het hier ook al erg geworden.

Vroeger kon je nog rustig je houtafval verbranden in je tuin, nu staat er al politie voor de deur nog voor de stapel effectief in brand staat .
                      5x Jack Herer & een AMS'je!

Comment

Dan durven mijn ouders zeggen jullie leven in goede tijden
                        Wij hadden slechte tijden .
                        Wihte widow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                          Hier komen kinderen van een vereniging zakken pot grond / tuin aarde gewoon aan huis verkopen dus ik zie het probleem nog niet echt
                          En tis niet dat we allemaal 1 zak nemen hoor gaat per 10 zo ongeveer
                          Hahaa..ik had die juist van de week aan de deur.
                          "Wilt u appeltaart of potgrond kopen?"
                          Ik vroeg of het ook allebei kon, gelukkig wel.
                          20 Zakkies, dat scheelt toch een hoop sjouwwerk en stel dat ik dat bij een tuincentrum ga halen kijken sommige mensen je toch na..

Beetje offtopic, sorry.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja hier leuren ze ook met potgrond langs de deur , jammer dat de kwaliteit zo slecht is !
                            haal ze dus gewoon bij het tuin centrum , ieder jaar weer !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Noizzee View Post
                              6 planten een kwekerij.. Waar gaat het toch naartoe tegenwoordig? De maatschappij is zo verzuurd. Waarom zou je nu de politie bellen bij verdenking dat iemand een paar planten heeft staan?
                              Daar win je toch helemaal niks mee. Wat voor last kan je daar nu van hebben, toch 0.. Achja tegenwoordig is het hier ook al erg geworden.

Vroeger kon je nog rustig je houtafval verbranden in je tuin, nu staat er al politie voor de deur nog voor de stapel effectief in brand staat .
                              We zij het natuurlijk eens, maar om de andere kant te belichten.
                              Ik praat nog wel eens met mensen die zeggen dat er met gasten die blowen niet te praten valt, en dat ze het ook kunnen zien als iemand blowt.
                              Meestal ben ik de verstandigste en houd me mond, maar soms ook niet, en dan zijn ze verbaast.

Iets met vooroordelen. Hun denken niet er staan maar een paar planten, hun denken, daar woont een drugs crimineel.
                              Lets not criticize but legalize

Comment

Helemaal mee eens Gps... Ben bang dat die "oude" generatie eerst zal moeten uitdoven voor wij aan de beurt komen

Comment

Bezig...
                                X