Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 planten aangehouden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 6 planten aangehouden

    Stem met je verstand niet je emotie, lijkt mij. Alleen is er weinig vertrouwen in huidige politici. Tis toch raar dat de usa liberaler dreigt te worden dan Nederland tav soft drugs.

    verstuurd mee mn Sonix Ksperia

    Comment


      #32
      Re: 6 planten aangehouden

      Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
      In het kalifaat hebben ze alle wietkwekers de keuze gegeven alles rooien of de doodstraf.
      Dus weinig kans daar.
      Maar laten wij hier onze kop maar niet in het zand steken,als bv de pvv aan de macht komt mogen ze je eerst in je knie schieten en moet je met een kogel in je knie de tent zelf opruimen.
      Zoals Johan Cruijff al eens heeft gezegd elk nadeel heb zijn voordeel

      Comment


        #33
        Re: 6 planten aangehouden

        Nou heb je niks gezaaid dan heb je niks te oogsten das simpel.

        verstuurd mee mn Sonix Ksperia

        Comment


          #34
          Re: 6 planten aangehouden

          En als het niet blauw is dan vierkantje.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #35
            Re: 6 planten aangehouden

            Je moet die zakken aarde ook in een grote tas of een doos gooien, je moet alle spullen camoufleren, altijd opletten op de kleine dingetjes.... en vooral je mond houden want veel van de kwekers houden van dat opscheppen over hun kweekje, en het beste om de spullen naar binnen te brengen is overdag, doe het nou niet in de nacht want dat trekt aandacht.

            snitches deserve to die and go to hell with a buttplug in their ass....

            Comment


              #36
              Re: 6 planten aangehouden

              Idd gps, heb het zelfde met men buren in den tijd, roken beetje wiet en gelijk 2 wagens voor de deur ze hebben wel netjes gevraagd om binnen te komen en toen heb ik ze netjes gevraagd terug te komen.
              Avond nadien kwamen ze kijken en was er niks, met een kleine uitleg kwamen ze tot de conclusie dat de cannabis geur ook van het parkje achter de huizen kon komen.
              Materiaal binnenbrengen heb ik zelf nooit problemen me gehad, altijd levering in grote doos dus geen kat weet wat daar in zou zitten, als ik zelf achter spullen rij gelijk garage binnen, dicht doen en uitladen maar.
              Verschiet er niet van dat ze dit een kwekerij noemen, als er maar iets in de kranten komt, tegenwoordig sta je al in de lokale krant voor een opgedreven brommer.

              Comment

              Bezig...
              X