Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

    Korting op 420shop



    Aangescherpte cannabis wetgeving


    #2
    Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

    Bij dichter bij de doelgroep ben ik gestopt. Hoax en is door een minder begaafde geschreven. Niet grappige forum vervuiling.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

      thc naar 0.001 om harddrugs af te raden hahahha laat me niet lachen.
      mensen die blowen , doen niet aan harddrugs
      dit zijn de mensen op hardcore feestjes enzo.
      man man man nog een debiel erbij (minister Van der Steur)
      ik begrijp echt niet wat hun probleem is met cannabis. maar de drank gaan ze niet afschaffen , daarvoor drinken ze te veel. (harddrugs)
      alcohol percentage van alles laten zakken. naar bvb 1% , dan gebeuren er al minder ongelukken
      minder vechtpartijen minder vandalisme ---> resultaat betere maatschappij.
      jullie denken echt dat het kweken ophoud hahahha er komen er elke dag bij.
      en hoe meer en hoe strenger jullie worden , hoe erger dat jullie het maken.
      maar dit zien jullie dan wel met de tijd. rook zelf eens een jointje als je ergens pijn hebt of niet kan slapen.
      is veel beter ipv al de brol medicijnen die ze maken.
      medicijnen heeft bij sommige mensen veel problemen.
      bij mij bvb heb ik altijd stoelgangverstopping door medicijnen.
      door het roken van een joint , heb ik bijna geen pijn ,kan ik perfect slapen enzoverder.
      vroeger was ik een slechte jongen.
      altijd alcohol drinken , altijd vechten , vandalisme en nog veel meer erge dingen waar ik nu niet zo trots op ben.
      maar waar ik dan wel trots op ben is.
      sinds ik cannabis rook ga ik gaan werken , ga ik nooit meer uit , drink geen druppel alochol meer. heb ik perfecte nachten (doorslapen) .
      heb ik geen problemen van klachten bvb pijn , suf door medicijnen , stoelgangverstoppingen , allergische reacties enzoverder.
      bekijk dit eens van 100 personen die cannabis roken dan zal er zeker 90% zeggen dat ze er een beter leven door leiden.
      en vraag eens aan de zelfde 100 hoeveel er harddrugs gebruiken. alcohol niet inbegrepen want dan zit je idd terug aan 90%.
      alchol niet inbegrepen dan zit je ergens rond de 5% ,
      mensen die cannabis roken zijn in mijn ogen goeie mensen , deze personen gaan nooit iemand bewust kwaad doen.
      deze personen zijn niet agresief ofzo maar rekker relaxt .


      Grts Amazing

      i smoke weed because i need it to stop the pain!
      you drink alcohol because you need harddrugs!
      denk daar even aan voor je oordeelt.

      Comment


        #4
        Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

        Ghahahaha...1 april
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

          Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
          thc naar 0.001 om harddrugs af te raden hahahha laat me niet lachen.
          mensen die blowen , doen niet aan harddrugs
          dit zijn de mensen op hardcore feestjes enzo.
          man man man nog een debiel erbij (minister Van der Steur)
          ik begrijp echt niet wat hun probleem is met cannabis. maar de drank gaan ze niet afschaffen , daarvoor drinken ze te veel. (harddrugs)
          alcohol percentage van alles laten zakken. naar bvb 1% , dan gebeuren er al minder ongelukken
          minder vechtpartijen minder vandalisme ---> resultaat betere maatschappij.
          jullie denken echt dat het kweken ophoud hahahha er komen er elke dag bij.
          en hoe meer en hoe strenger jullie worden , hoe erger dat jullie het maken.
          maar dit zien jullie dan wel met de tijd. rook zelf eens een jointje als je ergens pijn hebt of niet kan slapen.
          is veel beter ipv al de brol medicijnen die ze maken.
          medicijnen heeft bij sommige mensen veel problemen.
          bij mij bvb heb ik altijd stoelgangverstopping door medicijnen.
          door het roken van een joint , heb ik bijna geen pijn ,kan ik perfect slapen enzoverder.
          vroeger was ik een slechte jongen.
          altijd alcohol drinken , altijd vechten , vandalisme en nog veel meer erge dingen waar ik nu niet zo trots op ben.
          maar waar ik dan wel trots op ben is.
          sinds ik cannabis rook ga ik gaan werken , ga ik nooit meer uit , drink geen druppel alochol meer. heb ik perfecte nachten (doorslapen) .
          heb ik geen problemen van klachten bvb pijn , suf door medicijnen , stoelgangverstoppingen , allergische reacties enzoverder.
          bekijk dit eens van 100 personen die cannabis roken dan zal er zeker 90% zeggen dat ze er een beter leven door leiden.
          en vraag eens aan de zelfde 100 hoeveel er harddrugs gebruiken. alcohol niet inbegrepen want dan zit je idd terug aan 90%.
          alchol niet inbegrepen dan zit je ergens rond de 5% ,
          mensen die cannabis roken zijn in mijn ogen goeie mensen , deze personen gaan nooit iemand bewust kwaad doen.
          deze personen zijn niet agresief ofzo maar rekker relaxt .


          Grts Amazing

          i smoke weed because i need it to stop the pain!
          you drink alcohol because you need harddrugs!
          denk daar even aan voor je oordeelt.
          Mensen die blowen doen niet aan harddrugs dit zijn mensen op hardcore feestjes enzo??

          Dit vind ik nogal een domme kortzichtige opmerking.

          Denk daar is even aan voor je oordeelt

          En ik denk dat je er flink naast zit met je natte vinger verhoudingen.

          En t was 1 april.

          Chill out man

          Comment


            #6
            Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

            Met rollingstoned heb ik wel vaker het idee dat het een 1 april grap is. Het hangt er maar net vanaf waar ze het artikel vandaan gecopieerd hebben of het kant nog wal raakt of dat er echt wat zinnigs in staat.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

              Na ja als ze dat volgend jaar beter willen doen voor €100,- lever ik het wel aan.

              Comment


                #8
                Baas in eigen brein.

                Comment


                  #9
                  Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                  Bij dichter bij de doelgroep ben ik gestopt. Hoax en is door een minder begaafde geschreven. Niet grappige forum vervuiling.
                  Ik ben gestopt bij de eerste dt-fout. Vrij vroeg in het artikel.

                  Comment


                    #10
                    Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

                    wat een nonsense
                    dat mensen zo'n tekst zouden kunnen aannemen als een 'intelligent' voorontwerp

                    dat postuur van die man
                    staat er net of ie zegt
                    dit beleid, opgelegd door onze 'liberale' vrienden, gaat zorgen voor een meer controleerbare wereld

                    een verzuurde samenleving geeft dat , een onleefbare wereld voor de meerderheid
                    maar ja , als je de politiek tegenwoordig ingaat, dan moet je je ziel verkopen of hoe zij het zeggen: 'naar consensus zoeken'

                    wat een koekwous

                    Comment


                      #11
                      Re: Klokkenluider onthult wietplan v/d Steur!

                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                      Ik ben gestopt bij de eerste dt-fout. Vrij vroeg in het artikel.
                      @beowulf
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      Bezig...
                      X