Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inval bij Aliën Ijzendijke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Comment

Last edited by Urban; 8 April 2015, 15:23.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
            Niet om olie op het vuur te gooien, maar je hebt wel een topic in het onderdeel growshops op een wietforum. Waar mensen posten dat ze zijn langsgeweest, setup gekocht hebben en een kweekverslag gaan starten. Het assortiment komt overeen, ik kon er nog alles kopen wat ik nodig had. Midden in hun nutteloze war on drugs. Dan ging je er vanuit dat ze kleine hobbykwekers met rust gingen laten. Was vrij hoopvol om dat te verwachten van conservatieven. Zij stemmen die wet en dan probeer je ze in hun ogen te slim af te zijn. Was riskant. Als ik die van de NVA hier bezig hoor. Tolerantie bestaat niet. Ook niet voor wie werkt, belastingen betaalt en in het weekend is een joint opsteekt. Die situatie is erg. Je wil dan ergens voor staan. Begrijpelijk.
            Ik hoop dat ze dan ook consequent zijn en die tuincentra afgaan. Maja, dat zal wel weer te duur zijn. Jouw winkel gevonden krijgen was simpel.
            De politie in BE weet het zelf ook niet hoor.
            Laatst wordt ik aangehouden met 2 gram op zak, later tijdens het verhoor wordt me door een andere agent vermeld dat 3 gram bij je hebben nog steeds gedoogd wordt, maar de andere weet me dan weer te zeggen dat het terug nultolerantie is.

Maar het hele verkoopsgegeven is natuurlijk belachelijk. Aangezien je deze producten nog steeds vrij zult kunnen kopen, maar niet meer samen op een plaats.
            Wat als je dan een zogenaamde shop opent op het net waarbij je verwijst naar alle betreffende bedrijven?
            Dus je gaat naar de lampen sectie, hierbij kies je je product en dan word je doorverwezen naar de desbetreffende handelaar. Beetje zoals Amazon...
            Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Comment

NOSop3 bezocht growshops in België en sprak met hoogleraar Brice De Ruyver over de consequenties van de gewijzigde Opiumwet in Nederland.

ik zou zeggen,jongens laat u gaan met uw commentaar !

Comment

Comment

Waaaaat?

Het huidige kabinetsbeleid maakt me zo moe. Ik hoef geen lampen, filters en neutronenkorrels. Alleen een paar zaadjes die met wat biologische voeding en de kracht van de zon mij het komende jaar weer van relaxte eerlijke wiet voorzien om te dampen. Weet iemand of het echt niet mogelijk is om bij rqs te bestellen, en of dit gedoe van toepassing is/ gaat zijn, op alle zadenverkopers in NL?
                    Autoflowers 2016

Comment

Comment

Autoflowers 2016

Comment

keer goed lezen
                          dit systeem hoef ik niet

Comment

Baas in eigen brein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
                              Ik zou alleen bij RQS bestellen als je duiven hebt
                              Oke duidelijk, ik ga nu wel een beetje offtopic maar ik was er wel redelijk tevreden over, bijna 100% ontkiemde en de oogst viel me niet tegen. Waarschijnlijk zal ik dit jaar toch bij wietzaadjes.nl bestellen omdat het aanbod groter is en er per stuk besteld kan worden.
                              Autoflowers 2016

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister Green View Post
                                http://www.rotarydrugprevention.be/j...-niet-bestaan/
                                keer goed lezen
                                dit systeem hoef ik niet
                                Ik heb dat artikel maanden geleden al gelezen. Vandaar mijn reactie. Als het van hem persoonlijk zou afhangen zou hij beperkte thuisteelt en cannabis clubs toelaten maar volgens hem is regularisatie de betere oplossing. Jij vergelijkt hem met Opstelten. Ooit al Opstelten over legalisatie weten spreken? Welk systeem hoef jij niet? Ik ga volledig akkoord met dat artikel.
                                De Ruyver is trouwens gewoon ne prof, gene politicus. Die kan het probleem aankaarten en zijn visie geven, maar daar blijft het ook bij. Zeker omdat hij samenwerkte met de sossen die nu niemeer in de regering zitten. Onze versie van Opstelten is de Wever en als die in de mot heeft dat er hier growshops zijn dan worden die binnen de kortste keren gesloten.

Comment

Bezig...
                                X