Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorlopig verbodd op zaden?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorlopig verbodd op zaden?

    Korting op 420shop
    Verleden week starte ik een topic om oude zaden tot leven te brengen. Kreeg daar vele adviezen over producten, bij mij in de buurt zijn een aantal growshops die deze producten kunnen leveren. Dus ik dacht daar bestel ik deze, maar wat schiep mijn verbazing, men mocht deze producten niet leveren vanwege de wet(voorlopig). Vanavond was ik op zoek naar zaden en kwam enkele sites tegen, voorlopig geen zaad verkoop? Waar zijn we toch mee bezig? Verbied het of niet. Je bent toch ook niet een beetje zwanger. Geef duidelijkheid.
    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

    #2
    Re: Voorlopig verbodd op zaden?

    Nee joh. die palmzaden ontkiemer komt niet van een growshop.. dat is gewoon te bestellen, heb ik ook gedaan.
    Het moet er niet puur op.. de verdunning is op de site te lezen.
    Ik ben wel benieuwd hoeveel zaden je hebt.. en kiem niet alles aub.. want mocht het niet goed gaan dan moet er toch iemand zijn om deze strain te behouden?
    Zou zonde zijn.. Angel had geen tijd helaas, maar bewaar in ieder geval wat tot je de kennis hebt of de mogelijkheden om een zadenrun te laten doen door iemand die er aantoonbaar goed in is.
    Zulke oude zaden zijn schaars, daar kun je vast hele mooie dingen mee doen. De strain redden maar ook nieuwe soorten ontwikkelen.


    Ik heb nog een vol onaangebroken nieuw flesje in de koelkast staan. Heb je genoeg zaden en kom je er echt niet uit dan wil ik best wat voor je regelen, maar probeer het eerst zelf even.
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Re: Voorlopig verbodd op zaden?

      In het board Member Introduction kan je jezelf voorstellen en andere leden welkom heten.

      Comment


        #4
        Re: Voorlopig verbodd op zaden?

        In het board Member Introduction kan je jezelf voorstellen en andere leden welkom heten.
        Dat heb ik al gedaan.


        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
        Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

        Comment


          #5
          Re: Voorlopig verbodd op zaden?

          Als een growshop/tuincentrum het vermoeden kan hebben dat er wiet mee gekweekt wordt, is het verboden.
          Bij wietzaden lijkt me dat best voor de hand liggen.
          Niks onduidelijks aan toch ?

          Dat sommigen het niet willen geloven is wat anders, maar de nieuwe wet is vrij duidelijk.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Voorlopig verbodd op zaden?

            ik begin het te merken dat de zaden niet verkocht mogen worden want ik krijg het steeds drukker momenteel
            weken lang zie je niks en dan ineens word er 'n ouwe diesel opgestart en krijg ik het zelfs al drukker.
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Voorlopig verbodd op zaden?

              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                - Fast Bud
                - Royal Dwarf Auto
                - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                Comment

                Bezig...
                X