Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Justitie ziet nultolerantie voor cannabis niet zitten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Justitie ziet nultolerantie voor cannabis niet zitten

Ja, is dus ook wat ik bedoelde. Er is veel beloofd maar weinig uitgevoerd,ja totaal het tegenovergestelde.
      Met "agressief zijn" bedoelde ik dat er een manier is van reageren, ik ken jullie niet en en omgekeerd ook niet dus enige respect zou leuk zijn.

Comment

Tja als het over tegengestelde politieke meningen gaat kan het gesprek niet altijd even vriendelijk verlopen.
        Zolang hij in de regering zit zal er niets gebeuren, anders was het al lang legaal als je het mij vraagt.

Comment

Ze voeren niet het omgekeerde uit van wat ze beloofd hebben. Je zegt dat wiet legaal zou zijn zonder nva. Dit is de eerste regering waar ze in zetelen. Geen enkele meerderheidspartij is pro legalisatie. Dat noemde ik naief. We hebben ooit een groene minister van volksgezondheid gehad, zelfs dan is er niks veranderd.
          Stem je voor rechts dan krijg je een rechts beleid. Achteraf komen mekkeren vind ik dan een beetje uw eigen fout. Waar voeren ze het omgekeerde uit van wat ze beloofd hebben? Wat had je dan zelf verwacht toen je voor nva stemde?
          Ik heb hun punten bekeken. Was duidelijk dat dat niet mijn partij was.

Comment

Jullie kunnen precies nogal stresse voor niks. Chill out man. Doe het al 20 jaar illegaal, als ik voor legaliteit zou stemmen had ik niet nva gekozen he. Ik vond andere dingen vele belangrijker en heb daarom dus nva gekozen. Maar van al die dingen waarvoor ik en ook een derde van Vlaanderen voor nva gekozen hebben zijn er niet gekomen. En ja zonder Bart de Wever en dergelijke personen die er in het verleden ook mochten zijn zou het al lang legaal zijn.

Comment

Bezig...
            X