Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Moeder onder vuur omdat ze zieke dochter (2) cannabis geeft
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Moeder onder vuur omdat ze zieke dochter (2) cannabis geeft
Zieke fockt op wereldje leven we in, ga je een dealer aanklagen terwijl hij letterlijk een leven red. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat soort mensen die zo kkr sneu doen verdienen echt zo'n zelfde soort ziekte. En dan gaan we ook met z'n alle klagen "ja he we mogen je geen goed werkende medicatie geven, want marihuana is illegaal" Shit, die moeder verdient zwaar veel respectKeep blazin', keep blazin', keep blazin'!
-
Beetje zoals het verhaal van Charlotte in de VS.
Ik kan er alleen niet zo goed bij dat ze niet naar een dokter kon om daar iets als medicinale toepassing te regelen. Je kunt toch op zijn minst achteraf (nadat ze merkten dat het werkte) aan een dokter laten zien dat het werkt en dan iets regelen voor toestemming. Kan me niet voorstellen dat er in Australie niet een dokter te vinden is die daar wel in geinteresseerd is. Zelfs in de VS konden ze voor Charlotte artsen vinden die wel mee wilden werken.
Comment
-
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in badeend, maar hoe triest is het niet dat als je ziet dat iets helpt voor je kind dat je dat dan niet aan meer mensen met eenzelfde probleem kunt voorleggen omdat je dan jezelf en de verdere behandeling in gevaar brengt.
Moedeloos, machteloos en daar sta je dan.
Comment
Comment