Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toerist kan weer wiet kopen in coffeeshops Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toerist kan weer wiet kopen in coffeeshops Eindhoven

    Korting op 420shop
    Einde maken aan het drugstoerisme
    Het criterium werd landelijk in 2013 en een jaar eerder in Brabant, Zeeland en Limburg ingevoerd. Doel was dat de coffeeshops alleen nog aan Nederlanders verkochten. De regering in Den Haag wilde daarmee een einde maken aan het drugstoerisme. Het verbod werd echter nooit overal volmondig uitgevoerd. Gemeenten als Amsterdam waren bang dat hun toeristenattractie sneuvelde. Eindhoven maakte afspraken met coffeeshophouders om wel te voldoen aan de eisen.

    Criterium wordt niet gehandhaafd

    Straathandel weer opgebloeid

    Onderzoek experiment legaliseren van de wietteelt

    Dinsdagavond zet Van Gijzel ook uiteen hoe het staat met de proef om gelegaliseerd hennep te telen en zo de georganiseerde criminaliteit de wind uit de zeilen te nemen. Ondanks de landelijke weigering om mee te werken aan legalisering van de teelt, wil de Eindhovense burgemeester het onderzoek naar zo'n experiment doorzetten. Daar zitten wel nogal wat haken en ogen aan vast: internationale, nationale en lokale regelgeving verbieden de door overheid gecontroleerde teelt van wiet.

    BRON: http://www.ed.nl/regio/eindhoven/toe...oven-1.5022881

    #2
    Re: Toerist kan weer wiet kopen in coffeeshops Eindhoven

    Wel veel kans dat de flikken je aan de kant zetten met buitenlandse nummerplaten, dat soort heksenjacht zal wel niet ophouden

    Comment


      #3
      Re: Toerist kan weer wiet kopen in coffeeshops Eindhoven

      Ik ga al jaren om de 2 weken naar Rotterdam om te kopen en ben nog nooit tegen gehouden.
      De prijzen zijn net ietsje democratischer in Rotterdam en het is ook een super leuke stad om met de vrouw te schoppen en je kan er fantastisch lekker eten tegen betaalbare prijs, van mij mogen ze dichter bij de grens terug aan Belgen verkopen ik blijf mijn dagje Rotterdam volhouden want ik voel mij er welkom!

      stefaan

      Comment


        #4
        Re: Toerist kan weer wiet kopen in coffeeshops Eindhoven

        Nadat ik na 12 als trouwe bezoeker van dezelfde shop geweigerd ben geworden hoeven ze die wietpas voor mij echt niet op te heffen want ik zou er niet terug naar toe gaan. Ik kweek lekker mijn eigen weed, de shop mag voor mij part stikken zoals ze mij als vaste klant hebben laten doen. Ik zal mijn geld wel aan electriciteit en kweekspullen uitgeven om het lekker zelf te doen. Mij maken ze niks meer wijs.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Toerist kan weer wiet kopen in coffeeshops Eindhoven

          Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
          Nadat ik na 12 als trouwe bezoeker van dezelfde shop geweigerd ben geworden hoeven ze die wietpas voor mij echt niet op te heffen want ik zou er niet terug naar toe gaan. Ik kweek lekker mijn eigen weed, de shop mag voor mij part stikken zoals ze mij als vaste klant hebben laten doen. Ik zal mijn geld wel aan electriciteit en kweekspullen uitgeven om het lekker zelf te doen. Mij maken ze niks meer wijs.

          Zo moiet het de witte!! groot gelijk ik koop die troep ook niet meer ( ale toch zo goed als niet meer )
          ik ben er zo hard mee bezig dat het bij mij de bedoeling ook word vanb nooit nog naar de shop te gaan... ik vind het verschil van smaak al heel groot .. of je zelf kweekt of van de coffeshops haalt..
          en je weet tenminste hoe hij gekweekt is.

          ik geef je groot gelijk en zeker wrm zoude we nu ook trug naar die grens gemeentes gaan??
          eigenlijk zoude ze moeten weten dat ze daar natuurlijk nu weer extra daar op gaan controleren...

          ik moet er ook nix van weten

          Comment

          Bezig...
          X