Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
de cannachopper
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dat wordt afweergeschut. Flink kanon in de schoorsteen en laat maar komen. Iedereen maakt zich druk over privacy als men een camera op een marktplein wil hangen. Stom stom, de mensen vergeten dat ze gewoon al bij je thuis binnen komen kijken. Ze komen met de heli overvliegen en ze kijken tot in je broekzakken. Maar daar zitten we gelukkig niet mee. Wat is de kudde toch dom."Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
Medigebruiker
Comment
-
afstandsbediende voertuigen worden allemaal middels een zender gestuurd; de frequenties waarop deze opereren liggen vast in een bepaald bereik. Oftewel koop je zo'n zender en ga je zelf de piloot uithangen, liefst richting gracht of beter nog raam van politiekantoor, oftewel zou een volleerd elektronicus denk ik geen moeite moeten hebben om een 'jamming device' achtig iets in elkaar te knutselen die gewoon continu alle frequenties afgaat in het bereik en 'tegensignalen' uitstuurt - zo hoef je de helikopter niet te zien aankomen. Zou een beetje in de lijn liggen van een radar detector maar dan omgekeerd hihi
idd, binnenkort te koop bij Alien
Comment
-
wat een jongetjes zijn jullie zeg
Gelijk geweertjes pakken en in de aanval hahaha
Zorg er gewoon voor (dat ALS dat ding bestaat, en ik heb mn twijfels) je geen reden hebt om zon ding in je buurt te krijgen. Als je een neerknalt ben je verdachter EN verder van huis want dan moet je m nog vergoeden ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplex View Postafstandsbediende voertuigen worden allemaal middels een zender gestuurd; de frequenties waarop deze opereren liggen vast in een bepaald bereik. Oftewel koop je zo'n zender en ga je zelf de piloot uithangen, liefst richting gracht of beter nog raam van politiekantoor, oftewel zou een volleerd elektronicus denk ik geen moeite moeten hebben om een 'jamming device' achtig iets in elkaar te knutselen die gewoon continu alle frequenties afgaat in het bereik en 'tegensignalen' uitstuurt - zo hoef je de helikopter niet te zien aankomen. Zou een beetje in de lijn liggen van een radar detector maar dan omgekeerd hihi
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simplex View Postafstandsbediende voertuigen worden allemaal middels een zender gestuurd; de frequenties waarop deze opereren liggen vast in een bepaald bereik. Oftewel koop je zo'n zender en ga je zelf de piloot uithangen, liefst richting gracht of beter nog raam van politiekantoor, oftewel zou een volleerd elektronicus denk ik geen moeite moeten hebben om een 'jamming device' achtig iets in elkaar te knutselen die gewoon continu alle frequenties afgaat in het bereik en 'tegensignalen' uitstuurt - zo hoef je de helikopter niet te zien aankomen. Zou een beetje in de lijn liggen van een radar detector maar dan omgekeerd hihi
Comment
Comment