Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrouw "die stoned beter rijdt" krijgt vrijspraak ondanks veel te hoge bloedwaarden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vrouw "die stoned beter rijdt" krijgt vrijspraak ondanks veel te hoge bloedwaarden

    Korting op 420shop
    Opmerkelijk vonnis in Amerika: een vrouw uit Denver, in de staat Colorado, werd vrijgesproken nadat ze voor een rechtbank moest verschijnen wegens rijden onder invloed van drugs. De 29-jarige vrouw argumenteerde dat ze beter rijdt wanneer ze stoned is.

    Verder lezen => KLIK

    #2
    Re: Vrouw "die stoned beter rijdt" krijgt vrijspraak ondanks veel te hoge bloedwaarden

    En hier mag je mooi je rijbewijs inleveren en de komende jaren de flinke boetes afbetalen

    Comment


      #3
      Re: Vrouw "die stoned beter rijdt" krijgt vrijspraak ondanks veel te hoge bloedwaarden

      Maar goed voor haar dat ze er tegen in is gegaan...

      De uitspraak is erg belangrijk voor Brinegar, die trouwens werkt in een verdeelpunt voor medicinale cannabis. Ze weigerde eerder een deal met een schuldbekentenis omdat die inhield dat ze twee jaar lang geen medicinale cannabis meer zou mogen gebruiken.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Vrouw "die stoned beter rijdt" krijgt vrijspraak ondanks veel te hoge bloedwaarden

        Dus ook geen strafverzwaring meer als mensen roekeloos rijgedrag vertonen door drugsgebruik? Ik vind het een linke uitspraak. Een alcohokist rijdt ook beter na een borrel, maar na drie flessen whisky wordt het levensgevaarlijk. Mijn eigen cannabistolerantie verschilt per dag, maar blijkbaar maakt dat in de VS dus weinig meer uit. Of ik apestoned (dom, eigen schuld) een kind doodrij, of in nuchtere toestand (ongelukkig) telt dan even zwaar. Terwijl ik heel goed weet dat ik niet onder invloed op de weg moet gaan.

        Juist een verkoper en medicinaal gebruiker zou het goede voorbeeld moeten geven. Ik gun iedereen zijn rechten en plichten, maar er moet geen risico voor het publiek ontstaan. Deze dame krijgt een vrijkaartje om zoveel te paffen als ze wilt achter het stuur. Ik ben er bang voor dat velen haar zullen volgen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X