Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een baan bij 'n coffeeshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een baan bij 'n coffeeshop

    Korting op 420shop
    Zoek je werk bij een coffeeshop, dan hoef je niet meteen elke shop meer langs te gaan.
    Check gewoon even de site http://coffeeshopvacatures.nl/

    Coffeeshopvacatures.nl :
    ...is de vacaturewebsite die vraag naar en aanbod van vakbekwaam coffeeshoppersoneel samenbrengt.
    ...ondersteunt sinds 2010 coffeeshopexploitanten uit het hele land op het gebied van personeelsbemiddeling, payrollen en uitzenden.
    ...is landelijk actief.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Een baan bij 'n coffeeshop

    Wel erg leuk werk als je wat jonger bent, ik zou alleen nog maar een shop willen hebben op mijn leeftijd maar die kans wordt steeds kleiner tot nihil.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Een baan bij 'n coffeeshop

      Tja, dan doe ik toch liever het gedeelte van de sjop dat je niet ziet...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Een baan bij 'n coffeeshop

        De cel?
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Een baan bij 'n coffeeshop

          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: Een baan bij 'n coffeeshop

            Weet niet, is wel erg relaxed om zo je geld te verdienen (en ook niet weinig ook)

            Tenzij ze growen ook legaal gaan maken, lijkt me niets beters dan dat; eigen legale kwekerij als full time job

            Comment


              #7
              Re: Een baan bij 'n coffeeshop

              Langs de ene kant lijkt het een leuke job maar ik denk dat het rap zal vervelen? De hele tijd stilzitten...

              Comment


                #8
                Re: Een baan bij 'n coffeeshop

                Tsja.. Leuk dat het er is. Maar nog steeds weet de gemiddelde verkoper geen drol van zijn waren. Tenminste, ik heb nog nooit een woordje uitleg gekregen verder dan: "Dat is indica voor op de bank, en dat is sativa voor als je wilt feesten."

                Als ik ooit rijk wordt, ga ik een cannabis kenniscentrum opzetten. Daar wil ik best werken. Of bij de legale (staats)kwekerij.
                Maar in een coffeeshop, tsja. Dat is zoiets als een jonge - niet die oude knarren die alleen hun eigen wijn drinken - wijnboer bij de Gal&Gal achter de toonbank zetten.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Een baan bij 'n coffeeshop

                  Waag er een belletje aan zou ik zeggen.
                  Misschien hebben ze daar ook nog vacatures LR2 ?

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Een baan bij 'n coffeeshop

                    Ik vind dat ook,ze zouden een toelatings examen moeten afleggen om hun kennis te toetsen
                    Meestal zijn ze(verkopers) zodanig gaar,dat ze veel misverstaan hebben,heb al vaak van die geanimeerde gesprekken gevolgd in sjops

                    Comment


                      #11
                      Re: Een baan bij 'n coffeeshop

                      Vroeger voor de shoptijd kocht ik nog bij thuisdealers, later geregeld naar een shop geweest (vroeger ook echt goede en leuke) maar zelf kweken is toch wel het prettigst/betrouwbaarst voor mij, zeker nu!
                      Maar ik kan me wel voorstellen dat je het als jonge gast leuk zou vinden om in een shop te werken en natuurlijk helemaal als hij van jezelf zou zijn
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment

                      Bezig...
                      X