Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

    Korting op 420shop
    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

    #2
    Last edited by Nonsense; 11 October 2015, 10:23.

    Comment


      #3
      Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

      Right, dus 8 uur per dag werken, met 3 pauzes van 15 min, en 1 pauze van 30-50 minuten (5-6 stuks maximaal), en dan nog vijftien joints wegpaffen in de vrije tijd?
      Hoe je dat voor elkaar krijgt, dat vraag ik me af.

      Ik denk dat het lerarensalaris best omhoog mag. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat die rugklachten een slap excuus zijn voor de rechtbank.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

        Denk het ook, voor pijnbestrijding moet je toch geen 80 tal planten kweken en stroom aftappen.

        Comment


          #5
          Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

          Die man doet zeker emmeren!

          Comment


            #6
            Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

            Leraren van 59 werken geen 8 uur per dag zene. Die hebben ne voltijdse van 20 lesuurkes de week.

            Comment


              #7
              Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

              Ik doe het ook voornamelijk voor mijn rug en schouderpijn (hernia en arthrose), en kom goed toe met mijn 2 plantjes per kweek.
              Betaal ook netjes mijn elektriciteit.

              80 plantjes lijk me nogal veel en 20 jointjes per dag. Jawadde

              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #8
                Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

                Bij een huiszoeking troffen de agenten een plantage van 52 planten aan en bekende de man dat hij sinds januari al met de plantage begonnen was en twee keer geoogst had
                Lol, dan kun je leraar zijn, maar zoals je ziet zijn die ook niet allemaal even slim.
                Waarom zou je vertellen dat je al 2 keer geoogst hebt ?

                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                ...Ik denk dat het lerarensalaris best omhoog mag. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat die rugklachten een slap excuus zijn voor de rechtbank...
                Psies. Gewoon een extra zakcentje, anders tap je ook geen stroom af.
                Door stupiditeit gepakt en nu een uitweg zoeken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

                  ik geloof hem,maar geloof wel meer
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Leraren van 59 werken geen 8 uur per dag zene. Die hebben ne voltijdse van 20 lesuurkes de week.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

                      Het is indd een onwaarschijnlijk verhaal, met m'n 4 af's opbrengst kom ik makkelijk tot aan de volgende lente toe.
                      Indd gene slimme leerkracht, daar kregen jongeren dan les van.....
                      Jammer voor die plantjes zeg ik dan.
                      A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                      Comment


                        #12
                        Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

                        Comment


                          #13
                          Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Lol, dan kun je leraar zijn, maar zoals je ziet zijn die ook niet allemaal even slim.
                          Waarom zou je vertellen dat je al 2 keer geoogst hebt ?
                          Omdat ie misschien al meer dan 20 keer geoogst had, en er met 2 goed vanaf hoopt te komen

                          Als ze dan zeggen "Ja, maar dat geloven we niet"

                          Dan kan hij zeggen "Mag dan wel leraar zijn, maar ik ben niet dom. Als ik wilde liegen had ik toch wel 1 of geen oogst gezegd? "


                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Psies. Gewoon een extra zakcentje, anders tap je ook geen stroom af.
                          Door stupiditeit gepakt en nu een uitweg zoeken.
                          Dat sowieso, dus jammer joh...

                          Comment

                          Bezig...
                          X