Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn
Collapse
X
-
Re: Leraar (59) uit Tongeren rookt twintig joints per dag tegen rugpijn
Right, dus 8 uur per dag werken, met 3 pauzes van 15 min, en 1 pauze van 30-50 minuten (5-6 stuks maximaal), en dan nog vijftien joints wegpaffen in de vrije tijd?
Hoe je dat voor elkaar krijgt, dat vraag ik me af.
Ik denk dat het lerarensalaris best omhoog mag. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat die rugklachten een slap excuus zijn voor de rechtbank.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Ik doe het ook voornamelijk voor mijn rug en schouderpijn (hernia en arthrose), en kom goed toe met mijn 2 plantjes per kweek.
Betaal ook netjes mijn elektriciteit.
80 plantjes lijk me nogal veel en 20 jointjes per dag. Jawadde
Comment
-
Bij een huiszoeking troffen de agenten een plantage van 52 planten aan en bekende de man dat hij sinds januari al met de plantage begonnen was en twee keer geoogst had
Waarom zou je vertellen dat je al 2 keer geoogst hebt ?
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post...Ik denk dat het lerarensalaris best omhoog mag. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat die rugklachten een slap excuus zijn voor de rechtbank...
Door stupiditeit gepakt en nu een uitweg zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostLeraren van 59 werken geen 8 uur per dag zene. Die hebben ne voltijdse van 20 lesuurkes de week.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Het is indd een onwaarschijnlijk verhaal, met m'n 4 af's opbrengst kom ik makkelijk tot aan de volgende lente toe.
Indd gene slimme leerkracht, daar kregen jongeren dan les van.....
Jammer voor die plantjes zeg ik dan.A chunk out of humanity everytime we compromise our values.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostLol, dan kun je leraar zijn, maar zoals je ziet zijn die ook niet allemaal even slim.
Waarom zou je vertellen dat je al 2 keer geoogst hebt ?
Als ze dan zeggen "Ja, maar dat geloven we niet"
Dan kan hij zeggen "Mag dan wel leraar zijn, maar ik ben niet dom. Als ik wilde liegen had ik toch wel 1 of geen oogst gezegd? "
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostPsies. Gewoon een extra zakcentje, anders tap je ook geen stroom af.
Door stupiditeit gepakt en nu een uitweg zoeken.
Comment
Comment